Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

*neier pent og påtatt beskjedent* ;)

At du gidder å ta til deg den slags pjatt..og til og med neie og bukke for dem......Skuffende:-(

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe drøssevis av hipsters på marked i Spania. De er elastiske, i mange flotte farger, utrolig gode å ha på, samt at de holder seg veldig godt i vask (ikke de hvite eller helt lyse!). Ungene har også dilla på dem, så vi tok med oss i bøtter og spann hjem fra ferie ;) Kosta bare 2 euro for ei truse :)

Oioi, kanskje de har noe fint billig i Tyrkia også!

Skrevet

''

Colette sin holdning er for meg nesten en oppskrift for å ta knekken på et forhold, og det uavhengig om hodningene kommer fra en mann eller en kvinne. Litt, jeg driter i hvordan jeg ser ut, take it or leave it! Når hun i tillegg uttaler seg om stringtruser uten overhodet å ha prøvd dem?''

Kutt ut. Jeg er ferdig med den slags møkk. Jeg har levd i det et langt liv, og gidder ikke mer. Det er meg og mitt velbefinnende som er viktig- og ingenting annet. Det tok meg noen år å komme dit- men nå er jeg der.

Du høres ut som svigersøstra mi, og vi kan nesten oppholde oss i samme hus i to dager uten å kutte strupen på hverandre.

Men hva vet jeg, jeg er bare en stakkars mannsjåvinst som tror at forhold b.l.a. har med samarbeid og omtanke å gjøre.

Å få en blowjob fra deg er nok utelukket.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe drøssevis av hipsters på marked i Spania. De er elastiske, i mange flotte farger, utrolig gode å ha på, samt at de holder seg veldig godt i vask (ikke de hvite eller helt lyse!). Ungene har også dilla på dem, så vi tok med oss i bøtter og spann hjem fra ferie ;) Kosta bare 2 euro for ei truse :)

Lurt!

Har så utrooooooolig lyst på en Middelshavsferie med mine kjære - lurer på om vi får det til... Mannen min kom litt på glid i kveld, så vi får se!

Skrevet

Du høres ut som svigersøstra mi, og vi kan nesten oppholde oss i samme hus i to dager uten å kutte strupen på hverandre.

Men hva vet jeg, jeg er bare en stakkars mannsjåvinst som tror at forhold b.l.a. har med samarbeid og omtanke å gjøre.

Å få en blowjob fra deg er nok utelukket.

Jeg vet såpass om forhold at jeg har skjønt at de verken har med blowjobs eller truser å gjøre. Og langt mindre vil jeg anta at jeg ligner på "svigerinna di". Det blir for dumt:-(

Skrevet

Det får du jo tro akkurat hva du vil om. Du framstår ikke akkurat som min sexfantasi nr. 1 heller :-(

Jeg overlever nok.

Skrevet

At du gidder å ta til deg den slags pjatt..og til og med neie og bukke for dem......Skuffende:-(

Hehe, litt humor må man ha ;)

Nick liker å provosere, så jeg prøver å ta det han sier med en klype salt ;)

Forresten forsøkte jeg å formidle at jeg var ei "nikkedukke" siden jeg neide "påtatt beskjedent", men jeg klarte visst ikke helt å få fram den ironien ;)

Skrevet

Oioi, kanskje de har noe fint billig i Tyrkia også!

Det er mulig. På markeder kan man få mye billig, både av dårlige og bra ting ;)

Skrevet

Lurt!

Har så utrooooooolig lyst på en Middelshavsferie med mine kjære - lurer på om vi får det til... Mannen min kom litt på glid i kveld, så vi får se!

Du får bruke kvinnelist ;)

Skrevet

Du får bruke kvinnelist ;)

HVA??!! Nei, det er det verste jeg har hørt fra! ;0)

Skrevet

Jeg vet såpass om forhold at jeg har skjønt at de verken har med blowjobs eller truser å gjøre. Og langt mindre vil jeg anta at jeg ligner på "svigerinna di". Det blir for dumt:-(

Hva er det som er dumt? Holdningene dine er typisk henne, uten at jeg skal påstå at du er vedkommende.

Hvordan man kler seg (eller ikke) og hvilke seksuelle "tjenester" man er villig (eller ikke) til å utføre for sin partner, er så absolutt en del av et forhold.

Skrevet

Jeg overlever nok.

Jeg håper da virkelig det. Ikke vær så rask til å dømme ut i fra utsagn her inne. Det er mitt enkle råd:-) Mange har erfaringer å by på som kunne komme mange til nytte - hvis man ga slipp på fordommene sine.

Skrevet

Hehe, litt humor må man ha ;)

Nick liker å provosere, så jeg prøver å ta det han sier med en klype salt ;)

Forresten forsøkte jeg å formidle at jeg var ei "nikkedukke" siden jeg neide "påtatt beskjedent", men jeg klarte visst ikke helt å få fram den ironien ;)

Bend over!

KLASK!

Skrevet

Hva er det som er dumt? Holdningene dine er typisk henne, uten at jeg skal påstå at du er vedkommende.

Hvordan man kler seg (eller ikke) og hvilke seksuelle "tjenester" man er villig (eller ikke) til å utføre for sin partner, er så absolutt en del av et forhold.

Dette er bare gørr kjedelig....Beklager :-( Men alt har liksom vært sagt før:-(

Skrevet

Det er mulig. På markeder kan man få mye billig, både av dårlige og bra ting ;)

Artig! Så noen tøfler jeg kunne tenkt meg. Av alle ting! ;P

Men de var litt artige. Jeg gleder meg skikkelig.

Skrevet

''Hva er det som er dumt? Holdningene dine er typisk henne, uten at jeg skal påstå at du er vedkommende.''

Og hvem er "henne"?

Skrevet

Jeg håper da virkelig det. Ikke vær så rask til å dømme ut i fra utsagn her inne. Det er mitt enkle råd:-) Mange har erfaringer å by på som kunne komme mange til nytte - hvis man ga slipp på fordommene sine.

Jeg aner ikke hva du snakker om. Du får et spørsmål om truser til å bli, ja, hva for noe?

Hvilke fordommer er det jeg har? Jeg liker pene truser bedre enn stygge, og synes man godt kan ta seg bra ut for sin partner. Et forhold er ikke om MEG, det er om OSS.

Ikke oss to altså, jeg får innovertiss bare av tanken.

Skrevet

Dette er bare gørr kjedelig....Beklager :-( Men alt har liksom vært sagt før:-(

I så fall så tror jeg du hører stemmer som bare du kan høre.

Skrevet

*hyyyyyl*

*gliser*

Nå får du nok en korreks til. Rette responsen skal selvfølgelig være å gi meg en på tygga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...