Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva du snakker om. Du får et spørsmål om truser til å bli, ja, hva for noe?

Hvilke fordommer er det jeg har? Jeg liker pene truser bedre enn stygge, og synes man godt kan ta seg bra ut for sin partner. Et forhold er ikke om MEG, det er om OSS.

Ikke oss to altså, jeg får innovertiss bare av tanken.

Jeg snakker også om pene truser, men ikke nødvendigvis sexy truser. Jeg snakker ikke om utvaskede, hvite sloggytruser, men pene truser.

Og jeg har heller ikke lyst på deg ut i fra hva du skriver her inne. Beklager:-(

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I så fall så tror jeg du hører stemmer som bare du kan høre.

Oh yes...:-))

Skrevet

Jeg snakker også om pene truser, men ikke nødvendigvis sexy truser. Jeg snakker ikke om utvaskede, hvite sloggytruser, men pene truser.

Og jeg har heller ikke lyst på deg ut i fra hva du skriver her inne. Beklager:-(

Uffda, jeg som satt med inntrykket av at du holdt på å skli av stolen av begeistring!

Så feil kan man ta.

Skrevet

Uffda, jeg som satt med inntrykket av at du holdt på å skli av stolen av begeistring!

Så feil kan man ta.

Så primitiv du virker.....:-(

Skrevet

Så primitiv du virker.....:-(

Takk!

Jeg liker å gi oralsex også! Da får jeg sikkert noen flere minuspoeng fra deg.

Jeg er en enkel sjel som liker å røske av trusene, gi en god spanking før jeg kjører tunga langt opp i rattata, men med bomullstruser i XXXL så er det forbanna vanskelig.

Skrevet

Takk!

Jeg liker å gi oralsex også! Da får jeg sikkert noen flere minuspoeng fra deg.

Jeg er en enkel sjel som liker å røske av trusene, gi en god spanking før jeg kjører tunga langt opp i rattata, men med bomullstruser i XXXL så er det forbanna vanskelig.

Hvem har nevnt XXXXL? Du er en enkel sjel:-)

også en mor
Skrevet

Jeg startet den tråden en gang i høst, tror jeg - "Hvor mange truser har du?" - og jeg hadde vel rundt 30 - men mora2 vant med et vanvittig høyt tall, tror kanskje det var over 80?

Jeg tok faktisk en skikkelig opprydning da, og kastet 13 år gamle truser som var blitt slaskete, og fikk meg noen nye :-)

Er på farten akkurat nå, men når jeg kommer hjem skal jeg ta en opptelling, og se om jeg klarer å matche det tallet :D :D

Skrevet

*Hahahahahaha* Jeg har faktisk hvite sloggi tai-truser akkurat nå! :o) Men de er ikke slitte og utvaskede altså.

Skrevet

Hmm.. Nei, jeg syns en mann ( som oftest min egen) er veldig sexy i enkelte boksere. Helst trange, og glatt stoff. Mmmm.

Jeg er kanskje sær der da.. ;P

''Hmm.. Nei, jeg syns en mann ( som oftest min egen) er veldig sexy i enkelte boksere. Helst trange, og glatt stoff. Mmmm.''

Jeg er helt enig med deg!!! Kjæresten min iført bare en ny og lekker tettsittende bokser er det deiligste synet jeg vet om og jeg blir mo i knærne og mere til ved synet!!!

Om han kom i en gammel og slapp vanlig truse ble det ikke helt det samme nei. Men nå tror jeg at jeg har fått kastet alle trusene hans så det er bare boksere igjen, noen av dem begynte å bli slitte og hullete og *kremt* et par av dem fikk vel litt hjelp til å bli hullete.... ;o) Borte er de i alle fall!

Gjest majas mamma
Skrevet

Det er bare så utrolig teit:-) De mennene jeg finner sexy har søren meg ingen sammenheng med trusa de har på seg å gjøre......For den ser jeg faktisk som regel ikke:-) Som den svensken jeg så i "Sommertid" på TV2 i kveld...han var fullt påkledd, men du verden :-)

De fleste utrolig sexy menn poserer på svære plakater i underbuksa!!

Gjest majas mamma
Skrevet

Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis...............

Hva med en mann uten noen ting - og så svarte strømper?

Skrevet

*gliser*

Nå får du nok en korreks til. Rette responsen skal selvfølgelig være å gi meg en på tygga!

*schmock*

(for å være på den sikre siden!)

Skrevet

''Hmm.. Nei, jeg syns en mann ( som oftest min egen) er veldig sexy i enkelte boksere. Helst trange, og glatt stoff. Mmmm.''

Jeg er helt enig med deg!!! Kjæresten min iført bare en ny og lekker tettsittende bokser er det deiligste synet jeg vet om og jeg blir mo i knærne og mere til ved synet!!!

Om han kom i en gammel og slapp vanlig truse ble det ikke helt det samme nei. Men nå tror jeg at jeg har fått kastet alle trusene hans så det er bare boksere igjen, noen av dem begynte å bli slitte og hullete og *kremt* et par av dem fikk vel litt hjelp til å bli hullete.... ;o) Borte er de i alle fall!

Hihi, godt det ikke bare er meg da! ;P

Skrevet

Er på farten akkurat nå, men når jeg kommer hjem skal jeg ta en opptelling, og se om jeg klarer å matche det tallet :D :D

Ja, gjør det! ;0)

Så kanskje jeg teller på nytt..Hihi!

Gjest mikkelina
Skrevet

Schloggi finnes ikke i mine skap nei.. Men komfort er viktigere enn blonder, så for å tilfredsstille din "kikker"-trang kan jeg opplyse om at mine truser er hvite, i et syntetstoff, med noen små, blanke "diamanter" påsydd. Disse har jeg en hel liten haug av, i et par ulike farger.

Hva med deg selv?

Skrevet

Hvertfall ikke gråutvaskede sloggi... eier ingen sloggi i det hele tatt. I dag er det en sort lett og nett sak som sitter på...

Skrevet

Jeg har på meg bestemoraktige Sloggitruser,og ja de er gråe og utvaskede. Hvorfor ikke? Jeg har mensen og kjæresten er bortreist. Om han hadde vært hjemme, SOOOOO.

De som mener at kvinner skal være sexy til enhver tid får begynne å gjøre noe med hjernekapasiteten sin. Ikke tenke på underbuksene til alle andre. Snakk om blondiner...............

Mensen eller ikke... den trusa der hadde blitt kastet for lenge siden... ville ikke tatt den på om samboeren hadde vært bortreist heller... Hører kun hjemme i søpla.

Skrevet

Hvertfall ikke gråutvaskede sloggi... eier ingen sloggi i det hele tatt. I dag er det en sort lett og nett sak som sitter på...

Ooolalalaaa, thats my girl! ;p

Skrevet

Mensen eller ikke... den trusa der hadde blitt kastet for lenge siden... ville ikke tatt den på om samboeren hadde vært bortreist heller... Hører kun hjemme i søpla.

Dette er spørsmål om miljø også. Ærlig talt når jeg har mensen så er det viktigst å ha behagelige bomullstruser på. Jeg har stort sett ikke noe annet enn sloggitruser og de finnes i mange varianter. Det er da noe som er viktigere for meg i livet enn trusene mine.

Jeg velger nok ikke de mest utvaskede når jeg skal besøke kjæresten min eller han meg, men jeg prioriterer pengene mine på annet enn nye truser hele tiden.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dette er spørsmål om miljø også. Ærlig talt når jeg har mensen så er det viktigst å ha behagelige bomullstruser på. Jeg har stort sett ikke noe annet enn sloggitruser og de finnes i mange varianter. Det er da noe som er viktigere for meg i livet enn trusene mine.

Jeg velger nok ikke de mest utvaskede når jeg skal besøke kjæresten min eller han meg, men jeg prioriterer pengene mine på annet enn nye truser hele tiden.

Og så må man jo tenke på de mødrene som ikke har mat nok til alle barna...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...