candyqueen_83 Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Syns en smule synd på ekskona hans nå. Så pinlig.. Eller det er han som burde synes det er pinlig da. http://www.seher.no/820280/frithjof-wilborn-venter-barn-med-24-aaring 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg kom deg i forkjøpet ;-) Overskrift: Snål type *s* 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Uffameg.... skjønner ikke hva ungjentene ser i han, da. Snakker om midtlivskrise!!!! 0 Siter
laban Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 '' Det sier seg selv at tidspunktet er svært uheldig'' Ikke for sterkt sagt det, nei... Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder synes 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Hmm... Sikkert ikke veldig artig for eksen nei.. Eller ungene... Men, men, får håpe svangerskapet går greit, og at tvillingene blir friske og raske. 0 Siter
astridny Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Artig at han fant seg en dame som er like gammel som ekteskapet hans var. :-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil. 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Artig at han fant seg en dame som er like gammel som ekteskapet hans var. :-) Tanken slo meg og, selv om "artig" ikke var et ord som falt naturlig....;-) 0 Siter
astridny Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Tanken slo meg og, selv om "artig" ikke var et ord som falt naturlig....;-) Hehe. Må se humoren i det meste. ;-) 0 Siter
Gjest Usj Usj Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil. Gammal gris i panikkalderen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 '' Det sier seg selv at tidspunktet er svært uheldig'' Ikke for sterkt sagt det, nei... Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder synes ''Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder'' Åh herregud, ja! Akkurat som om han snublet og havnet inni henne, ved et uhell. Og vi skjønner vel alle at det ikke akkurat var det som skjedde her. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Artig at han fant seg en dame som er like gammel som ekteskapet hans var. :-) Ja duverden, for et heldig sammentreff! *urk* 0 Siter
laban Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 ''Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder'' Åh herregud, ja! Akkurat som om han snublet og havnet inni henne, ved et uhell. Og vi skjønner vel alle at det ikke akkurat var det som skjedde her. Nettopp. Hvis han ønsket å gjøre situasjonen litt mindre "tung og vanskelig for mange rundt seg", så kunne han kanskje overveid prevensjon noen måneder? På enkelte mannfolk er det kun ett hode som virker om gangen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 ''Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder'' Åh herregud, ja! Akkurat som om han snublet og havnet inni henne, ved et uhell. Og vi skjønner vel alle at det ikke akkurat var det som skjedde her. ''Akkurat som om han snublet og havnet inni henne, ved et uhell.'' *tørker lattertårer* ;-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Nettopp. Hvis han ønsket å gjøre situasjonen litt mindre "tung og vanskelig for mange rundt seg", så kunne han kanskje overveid prevensjon noen måneder? På enkelte mannfolk er det kun ett hode som virker om gangen. ''På enkelte mannfolk er det kun ett hode som virker om gangen.'' Du kan så si! 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Artig at han fant seg en dame som er like gammel som ekteskapet hans var. :-) Hehe, det tenkte jeg også på ... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Uffameg.... skjønner ikke hva ungjentene ser i han, da. Snakker om midtlivskrise!!!! ''Snakker om midtlivskrise!!!!'' Ja, han skulle heller kjøpt seg en Harley Davidson. 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 ''Snakker om midtlivskrise!!!!'' Ja, han skulle heller kjøpt seg en Harley Davidson. *knegg* Evt veteranbil! *har også en 47-åring i huset* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 *knegg* Evt veteranbil! *har også en 47-åring i huset* He he, jeg hadde meg selv i tankene, selv om jeg ikke har nådd 47. Bedre å bytte hobby og yrke enn å bytte ut mannen min. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.