Gå til innhold

Frithjof Wilborn... Er det mulig?

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• Lotte :o)

8

• laban

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he, jeg hadde meg selv i tankene, selv om jeg ikke har nådd 47. Bedre å bytte hobby og yrke enn å bytte ut mannen min. ;-)

Helt klart! :-)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249982162' post='4191099]

Jeg kom deg i forkjøpet ;-)

Overskrift: Snål type

*s*

Aaahh. Så ikke det jeg. Beklager :o) Leste over overskriftene, men koblet det ikke. Hehe

Skrevet

Aaahh. Så ikke det jeg. Beklager :o) Leste over overskriftene, men koblet det ikke. Hehe

*s* Saken er så dum at den fortjener flere tråder her *hehe*

Skrevet

Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil.

Hans ekskone har min sympati i større grad enn kjæresten gitt, selv om jeg også synes synd på henne.

Skrevet

'' Det sier seg selv at tidspunktet er svært uheldig''

Ikke for sterkt sagt det, nei...

Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder

synes

Ikke ofte jeg banner, men nå får jeg lyst å si: "Jævla idiot"!!

(Wilborn altså, ikke du) ;)

Skrevet

Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil.

Hvorfor er det synd på henne? Hun er over tjue år gammel og jeg regner med hun er frivillig med på dette her? Dessuten ser hun ut til å ha sprøyta silikon i leppene. *fordomsfull* ;)

Skrevet

Hvorfor er det synd på henne? Hun er over tjue år gammel og jeg regner med hun er frivillig med på dette her? Dessuten ser hun ut til å ha sprøyta silikon i leppene. *fordomsfull* ;)

Har du sett bilder av henne også? *misunnelig* ;)

Skrevet

Har du sett bilder av henne også? *misunnelig* ;)

Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" ;) Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret!

Gjest majas mamma
Skrevet

Har ikke noe særlig kjennskap til fyren, bortsett fra at han er på tv? Men syns "alle" er veldig fordumsfulle. Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om. Men kan jo være enig i at fyren har klart å skape et sabla rot, og burde vel strengt tatt holdt litt bedre på beltet.

Gjest høstløv
Skrevet

Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" ;) Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret!

Har du vært hos tannlegen i dag?

Skrevet

*hehe* Jeg så forsiden på bladet, på www.seher.no

Lurer nesten litt på om han har lagt seg naken for fotografen også, dumme tosken. Han lar seg kjøpe, han der. Og noe inntekt kreves jo for å følge opp 6 barn med tiden ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250009409' post='4191466]

*hehe* Jeg så forsiden på bladet, på www.seher.no

Lurer nesten litt på om han har lagt seg naken for fotografen også, dumme tosken. Han lar seg kjøpe, han der. Og noe inntekt kreves jo for å følge opp 6 barn med tiden ;-p

Vel, uansett har nok verken familien hans eller han selv hatt det særlig lett de siste månedene :-/

Han fikk nok litt for å stille opp i Se og Hør, ja ;)

Skrevet

Har ikke noe særlig kjennskap til fyren, bortsett fra at han er på tv? Men syns "alle" er veldig fordumsfulle. Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om. Men kan jo være enig i at fyren har klart å skape et sabla rot, og burde vel strengt tatt holdt litt bedre på beltet.

''Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om.''

Men det skal en del lik i lasten hos kona før enn hun blir like ille som mannen i dene saken. Sur kone som nekter sex f eks er ingen grunn til å innlede et nytt forhold før det gamle er slutt og attpåtil smelle elskerinnen på tjukken...

Skrevet

Oi, der fikk jeg plutselig tannpine, gitt;-) *booker time*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250001214' post='4191388]

*s* Saken er så dum at den fortjener flere tråder her *hehe*

Enig:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Oi, der fikk jeg plutselig tannpine, gitt;-) *booker time*

Jeg skal til tannlegen på torsdag, men der har de bare kjedelige interiørblader og gamle Hjemmet, som jeg har lest før.

Skrevet

Jeg skal til tannlegen på torsdag, men der har de bare kjedelige interiørblader og gamle Hjemmet, som jeg har lest før.

Ja, min tannlege bruker heller ikke å ha det unevnelige bladet. Hun har flere interessante kunstbøker og slikt, men hun er såpass presis at jeg aldri får tid til å se særlig i dem;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om.''

Men det skal en del lik i lasten hos kona før enn hun blir like ille som mannen i dene saken. Sur kone som nekter sex f eks er ingen grunn til å innlede et nytt forhold før det gamle er slutt og attpåtil smelle elskerinnen på tjukken...

'' kona før enn hun blir like ille ''

Her må du forklare, morsan:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...