morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 He he, jeg hadde meg selv i tankene, selv om jeg ikke har nådd 47. Bedre å bytte hobby og yrke enn å bytte ut mannen min. ;-) Helt klart! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Skrevet 11. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249982162' post='4191099] Jeg kom deg i forkjøpet ;-) Overskrift: Snål type *s* Aaahh. Så ikke det jeg. Beklager ) Leste over overskriftene, men koblet det ikke. Hehe 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Aaahh. Så ikke det jeg. Beklager ) Leste over overskriftene, men koblet det ikke. Hehe *s* Saken er så dum at den fortjener flere tråder her *hehe* 0 Siter
også en mor Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil. Hans ekskone har min sympati i større grad enn kjæresten gitt, selv om jeg også synes synd på henne. 0 Siter
også en mor Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 '' Det sier seg selv at tidspunktet er svært uheldig'' Ikke for sterkt sagt det, nei... Begrepet "uheldig" er dessuten ansvarsfraskrivende så det holder synes Ikke ofte jeg banner, men nå får jeg lyst å si: "Jævla idiot"!! (Wilborn altså, ikke du) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns definitivt mest synd på hun som er 24 år og skal bli mor til Wilborns tvillinger. Den mannen virker ikke mye stabil. Hvorfor er det synd på henne? Hun er over tjue år gammel og jeg regner med hun er frivillig med på dette her? Dessuten ser hun ut til å ha sprøyta silikon i leppene. *fordomsfull* 0 Siter
også en mor Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Hvorfor er det synd på henne? Hun er over tjue år gammel og jeg regner med hun er frivillig med på dette her? Dessuten ser hun ut til å ha sprøyta silikon i leppene. *fordomsfull* Har du sett bilder av henne også? *misunnelig* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har du sett bilder av henne også? *misunnelig* Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret! 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har ikke noe særlig kjennskap til fyren, bortsett fra at han er på tv? Men syns "alle" er veldig fordumsfulle. Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om. Men kan jo være enig i at fyren har klart å skape et sabla rot, og burde vel strengt tatt holdt litt bedre på beltet. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret! Har du vært hos tannlegen i dag? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har du vært hos tannlegen i dag? Selvsagt! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret! *hehe* Jeg så forsiden på bladet, på www.seher.no Lurer nesten litt på om han har lagt seg naken for fotografen også, dumme tosken. Han lar seg kjøpe, han der. Og noe inntekt kreves jo for å følge opp 6 barn med tiden ;-p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250009409' post='4191466] *hehe* Jeg så forsiden på bladet, på www.seher.no Lurer nesten litt på om han har lagt seg naken for fotografen også, dumme tosken. Han lar seg kjøpe, han der. Og noe inntekt kreves jo for å følge opp 6 barn med tiden ;-p Vel, uansett har nok verken familien hans eller han selv hatt det særlig lett de siste månedene :-/ Han fikk nok litt for å stille opp i Se og Hør, ja 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har ikke noe særlig kjennskap til fyren, bortsett fra at han er på tv? Men syns "alle" er veldig fordumsfulle. Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om. Men kan jo være enig i at fyren har klart å skape et sabla rot, og burde vel strengt tatt holdt litt bedre på beltet. ''Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om.'' Men det skal en del lik i lasten hos kona før enn hun blir like ille som mannen i dene saken. Sur kone som nekter sex f eks er ingen grunn til å innlede et nytt forhold før det gamle er slutt og attpåtil smelle elskerinnen på tjukken... 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret! Oi, der fikk jeg plutselig tannpine, gitt;-) *booker time* 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250001214' post='4191388] *s* Saken er så dum at den fortjener flere tråder her *hehe* Enig:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Oi, der fikk jeg plutselig tannpine, gitt;-) *booker time* Jeg skal til tannlegen på torsdag, men der har de bare kjedelige interiørblader og gamle Hjemmet, som jeg har lest før. 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg skal til tannlegen på torsdag, men der har de bare kjedelige interiørblader og gamle Hjemmet, som jeg har lest før. Ja, min tannlege bruker heller ikke å ha det unevnelige bladet. Hun har flere interessante kunstbøker og slikt, men hun er såpass presis at jeg aldri får tid til å se særlig i dem;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 ''Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om.'' Men det skal en del lik i lasten hos kona før enn hun blir like ille som mannen i dene saken. Sur kone som nekter sex f eks er ingen grunn til å innlede et nytt forhold før det gamle er slutt og attpåtil smelle elskerinnen på tjukken... '' kona før enn hun blir like ille '' Her må du forklare, morsan:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.