Gå til innhold

Frithjof Wilborn... Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, der fikk jeg plutselig tannpine, gitt;-) *booker time*

*fnis*

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• Lotte :o)

8

• laban

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

'' kona før enn hun blir like ille ''

Her må du forklare, morsan:))

majas mamma mente at vi var fordomsfulle mot Fridtfjomp, og at det kunne være mer i kulissene vi ikke vet om.

Jeg tolker dette som at majas mamma tar høyde for at f eks kona kan ha gjort noe som gjør wilborns handlinger mer forståelsesfulle, og da mener jeg at her skal det jagge mye til!!

hidi, the scorpion
Skrevet

majas mamma mente at vi var fordomsfulle mot Fridtfjomp, og at det kunne være mer i kulissene vi ikke vet om.

Jeg tolker dette som at majas mamma tar høyde for at f eks kona kan ha gjort noe som gjør wilborns handlinger mer forståelsesfulle, og da mener jeg at her skal det jagge mye til!!

Setningsoppbygging, morsan, setningsoppbygging;)))

Skrevet

Sååå nepete tror jeg neppe fru Wilborn er *hehe* Tipper også at hun er en av dem som er lynkjappe til ta tilbake sitt pikenavn (ref. annen tråd) ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250018271' post='4191576]

Sååå nepete tror jeg neppe fru Wilborn er *hehe* Tipper også at hun er en av dem som er lynkjappe til ta tilbake sitt pikenavn (ref. annen tråd) ;-)

*knegg*

Skrevet

Setningsoppbygging, morsan, setningsoppbygging;)))

Ja?

Ikke skyld på andre fordi du ikke skjønner hva som står;-)

Skrevet

Hans ekskone har min sympati i større grad enn kjæresten gitt, selv om jeg også synes synd på henne.

Ekskona er i hvert fall kvitt fyren!

Skrevet

Hvorfor er det synd på henne? Hun er over tjue år gammel og jeg regner med hun er frivillig med på dette her? Dessuten ser hun ut til å ha sprøyta silikon i leppene. *fordomsfull* ;)

Ok - har hun silikon i leppene, så har hun fortjent det, he, he!

Jeg tenker mer på at han er en mann som ser ut til å stelle i stand en del kaos, og det å være relativt ung tvillingmor, med en sånn mann, og midt i medias søkelys kan hun neppe være forberedt på. Særlig ikke hvis hun er av typen har silikon i leppene *også bittelitt fordomsfull*

Skrevet

Ok - har hun silikon i leppene, så har hun fortjent det, he, he!

Jeg tenker mer på at han er en mann som ser ut til å stelle i stand en del kaos, og det å være relativt ung tvillingmor, med en sånn mann, og midt i medias søkelys kan hun neppe være forberedt på. Særlig ikke hvis hun er av typen har silikon i leppene *også bittelitt fordomsfull*

Har man silikonlepper så er man golddiggere som leter etter kjente menn å bli gravid med. Da har man dem nemlig i saksa ;)

Neida, jeg skjønner hva du mener... Hun er nok "bare" ung og dum :-/

candyqueen_83
Skrevet

Ja?

Ikke skyld på andre fordi du ikke skjønner hva som står;-)

Jeg skjønte heller ikke setningen :o) Enn?

Skrevet

Det er bare å kjøpe et unevnelig ukeblad som kom ut idag. På forsiden ser man bilde av Wilborn, men inni bladet kommer "godsakene" ;) Jeg kan ikke fortelle hva ukebladet heter, for det er et sånt blad som folk her inne kun leser når de sitter på tannlegekontoret!

Hm. Tannlegen min har bare Illustrert Vitenskap og Donald.

Skrevet

Hm. Tannlegen min har bare Illustrert Vitenskap og Donald.

Huff, så trasig.... :-(

Gjest justmyluck
Skrevet

Stakkars Frittern og nyedama, som må få alle hatefulle og avskyfulle blikk etter seg nå. Greit nok, de skulle kanskje ventet litt lenger før de begynte å slurve med prevensjonen, men det kan vel skje uforutsette ting med den beste.

Tenkte på noe rent hypotetisk: Hva om ekskona fikk vite på bryllupsdagen at nå, et sted i norge, ble et lite jentebarn født, som skulle vise seg å bli arvtagern hennes om 23 år.. hmm..gøyalt å tenke på sånt. :P

Gjest synspunkter
Skrevet

Stakkars Frittern og nyedama, som må få alle hatefulle og avskyfulle blikk etter seg nå. Greit nok, de skulle kanskje ventet litt lenger før de begynte å slurve med prevensjonen, men det kan vel skje uforutsette ting med den beste.

Tenkte på noe rent hypotetisk: Hva om ekskona fikk vite på bryllupsdagen at nå, et sted i norge, ble et lite jentebarn født, som skulle vise seg å bli arvtagern hennes om 23 år.. hmm..gøyalt å tenke på sånt. :P

Utroskap er ikke greit, og jeg synes det er helt greit og på sin plass at vi faktisk reagerer sterkt på slikt. Alt er ikke greit, og det er ikke synd på han i det hele tatt, det er synd på ekskona og barna.

Men hun har det nok bedre uten den sutrende fjompesnissen der.

Skrevet

Har ikke noe særlig kjennskap til fyren, bortsett fra at han er på tv? Men syns "alle" er veldig fordumsfulle. Det er nok mye i kulissene her som vi ikke vet noe om. Men kan jo være enig i at fyren har klart å skape et sabla rot, og burde vel strengt tatt holdt litt bedre på beltet.

Jeg har en følelse av at noe av det som eventuelt finnes i kulissene, heller ikke går særlig i FWs favør. Hans forsøk på å få ting på rett kjøl igjen etter fadesene i jobbsammenheng er ikke direkte imponerende.

Men egentlig driter jeg fullstendig i kjendisers liv og tabber, spesielt den delen som har soverommet som kulisse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, min tannlege bruker heller ikke å ha det unevnelige bladet. Hun har flere interessante kunstbøker og slikt, men hun er såpass presis at jeg aldri får tid til å se særlig i dem;-)

Du får bytte tannlege ;) Både tannlegen og frisøren min har det bladet, så jeg klarer å få med meg litt sladder der.

Skrevet

Jeg har en følelse av at noe av det som eventuelt finnes i kulissene, heller ikke går særlig i FWs favør. Hans forsøk på å få ting på rett kjøl igjen etter fadesene i jobbsammenheng er ikke direkte imponerende.

Men egentlig driter jeg fullstendig i kjendisers liv og tabber, spesielt den delen som har soverommet som kulisse.

''Men egentlig driter jeg fullstendig i kjendisers liv og tabber, spesielt den delen som har soverommet som kulisse.''

Enig med deg. Men på generelt grunnlag irriterer jeg meg over folk som er i et forhold, som finner en annen, og som ikke kan gjøre seg ferdig med sitt forrige forhold på en skikkelig måte før de står til knes i det nye (forferdelig setning!). Særlig trasig hvis det er barn involvert.

Siden jeg ikke har vært i en sånn situasjon selv er det sikkert lettere å se bare den ene siden av saken. Men jeg kan bare håpe at jeg hadde oppført meg mer redelig hvis jeg hadde blitt glad i noen andre enn min mann.

Skrevet

''Men egentlig driter jeg fullstendig i kjendisers liv og tabber, spesielt den delen som har soverommet som kulisse.''

Enig med deg. Men på generelt grunnlag irriterer jeg meg over folk som er i et forhold, som finner en annen, og som ikke kan gjøre seg ferdig med sitt forrige forhold på en skikkelig måte før de står til knes i det nye (forferdelig setning!). Særlig trasig hvis det er barn involvert.

Siden jeg ikke har vært i en sånn situasjon selv er det sikkert lettere å se bare den ene siden av saken. Men jeg kan bare håpe at jeg hadde oppført meg mer redelig hvis jeg hadde blitt glad i noen andre enn min mann.

Jeg er på ingen måte uenig. Heldigvis slipper de fleste av oss å få denslags på førstesidene, uansett hvor dårlig vi oppfører oss.

Jeg er sikker på at dette er temmelig kjipt for de store barna hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...