Gå til innhold

Frithjof Wilborn... Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, er fra trøndelag ;-)

Det er nesten komisk hvor mye oppstandelse det ble for et enkelt "før enn"...;-)

Jeg har ikke reagert på saken før det ble en lang tråd av det ;) Men få ting er så engasjerende som dol'ske digresjoner!

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• Lotte :o)

8

• laban

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke reagert på saken før det ble en lang tråd av det ;) Men få ting er så engasjerende som dol'ske digresjoner!

He he... Jeg tror forresten at jeg skrev "før enn" i en annen trpd her i dag også, kanskje den om prinsesse Madeleine. Får se om de blir en lang tirade der også;-)

Skrevet

He he... Jeg tror forresten at jeg skrev "før enn" i en annen trpd her i dag også, kanskje den om prinsesse Madeleine. Får se om de blir en lang tirade der også;-)

Hvis ikke, så er konklusjonen at de språkbevisste dol'erne interesserer seg mer for utro b-kjendiser enn for kongestoff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...