Gjest bikku Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Nei, er fra trøndelag ;-) Det er nesten komisk hvor mye oppstandelse det ble for et enkelt "før enn"...;-) Jeg har ikke reagert på saken før det ble en lang tråd av det Men få ting er så engasjerende som dol'ske digresjoner! 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg har ikke reagert på saken før det ble en lang tråd av det Men få ting er så engasjerende som dol'ske digresjoner! He he... Jeg tror forresten at jeg skrev "før enn" i en annen trpd her i dag også, kanskje den om prinsesse Madeleine. Får se om de blir en lang tirade der også;-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 He he... Jeg tror forresten at jeg skrev "før enn" i en annen trpd her i dag også, kanskje den om prinsesse Madeleine. Får se om de blir en lang tirade der også;-) Hvis ikke, så er konklusjonen at de språkbevisste dol'erne interesserer seg mer for utro b-kjendiser enn for kongestoff! 0 Siter
Gjest lemura Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=enn&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Litt ærekjær, eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.