Gjest høstløv Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg trodde ikke det var lov å fakse resepter til apoteket lenger? Det har dem sluttet med her hvertfall. Jeg vet ikke om reseptene sendes på faks, eller om det er en ansatt fra apoteket, som går rundet og samler inn reseptene fra legekontorene. I de fleste tilfeller, kan jeg ikke hente medisinen på apoteket før dagen etter, og da har apoteket fått den originale resepten. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Da skjønner jg at de er greie på legekontoret mitt, men jeg snakker bare med legesekretæren, ikke med legen. Snakket ikke med legen jeg heller, men det er jo legen som må bruke arbeidstid på å skrive den ut. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Snakket ikke med legen jeg heller, men det er jo legen som må bruke arbeidstid på å skrive den ut. På legekontoret mitt er det legesekretæren, som skriver ut resepten, legen setter bare på underskriften sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.