Gå til innhold

å¨gå ut av en butikk uten å ha kjøpt noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Har du aldri blitt stoppa?? Jøsses... Hva er det med meg og slike kontroller....''

Trikset er vel å gå rett etter en som ser mistenkelig ut;)

Haha, hold snavla på deg! ;P

Jeg må jo se veldig mistenksom ut.. Da vi skulle til England, ble jeg stoppe på vei UT av Norge. *himle*

Smugler ikke for å si det slik.. ;P

Gjest høstløv
Skrevet

Når jeg går ut av butikker, blir alarmen ofte utløst. Det er sikkert pga den elektriske rullestolen. Jeg synes at det er ekkelt, men jeg går bare videre, og ingen lader til å ta noe notis av det.

På nærmeste Obs! klagde jeg til de i informasjonen, men de sa at de visste om at alarmen i noen av kassene var for sensible, og de brød seg ikke om det, når alarmen pep for, som hun sa: "Det er så sjelden at noen stjeler".

Skrevet

Jeg klarer ikke gå ut av en butikk uten å ha kjøpt noe, og tyggegummi eller sjokolade er liksom ikke "nok", ender alltid med å kjøpe noe mer "nødvendig". Hvis ikke føler jeg det blir veldig synlig at jeg kjøper noe bare for å kjøpe noe.

(Noen vil nok si dette har sammenheng med mine tvangstendenser.)

Gjest xbellax
Skrevet

Veldig paranoid. Du er i din fulle rett til å valse inn og ut uten å kjøpe noe.

Skrevet

Jeg syns du er litt paranoid på området, ja. Men, jeg ser fra tråden her at det er mange som syns det er ekkelt. Jeg opplever fra tid til annen at alarmen går, men det er som regel når jeg har kjøpt noe. Den elektroniske jobb-nøkkelen var ofte synderen på nærbutikken, så nå går jeg ikke lenger med den i veska...

Men, du kan jo spørre betjeningen når du går ut: "Jeg så etter XXX, har dere ikke den, eller er dere utsolgt?" Da får du jo sagt både at de mangler "din" vare, og gitt grunne til at du går ut av butikken.

Gjest MayLynn
Skrevet

Jeg har en datter med cøliaki og er ofte inne i matbutikker for å se om de har glutenfrie produkter. Har de ikke det jeg trenger går jeg ut igjen uten å kjøpe.... Dette gjelder selvfølgelig helst butikker som jeg ikke kjenner, hjemme bruker vi faste butikker.

Men jeg har tenkt det samme som deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...