Gå til innhold

ja de penga

Anbefalte innlegg

Gjest lusinea
Skrevet

kan noen gi meg et tips eller 10 om hvordan jeg, som er voksen og ufør, kan tjene penger hjemmefra? Helst fra pc? Skeptisk på såkalte lett-tjente penger, men jeg trenger dem til livets opphold.

Gjest håndarbeid
Skrevet

Dette er jo ikke et forslag fra pc som du ville ha da.. men kan du ikke noe håndarbied da? mange som selger sånne tova luer og votter, sokker osv. eller strikker.. Er mange sånne markeder man kan leie seg plass, eller evt. få noen andre til å selge de for deg, og gi de en viss prosent av salget.

Gjest Ekstra penger
Skrevet

Jeg er varig ufør, med en psykisk lidelse.

Så kroppen er i form sånn sett.

I gode perioder tar jeg vaskejobber hjemme hos folk.

Ja, det er tungt og egentlig en skittjobb.

Men det gir stor fleksibilitet, ekstra penger og fri når jeg trenger det.

Jeg blir syk i det vanlige arbeidslivet, så å jobbe alene på denne måten funker godt i når jeg er stabil.

Kan tjene 9000 ekstra på en mnd.

Skrevet

Dette er jo ikke et forslag fra pc som du ville ha da.. men kan du ikke noe håndarbied da? mange som selger sånne tova luer og votter, sokker osv. eller strikker.. Er mange sånne markeder man kan leie seg plass, eller evt. få noen andre til å selge de for deg, og gi de en viss prosent av salget.

Har du noen gang holdt på med håndarbeid? DET TAR TID. Omtrent umulig å tjene noe særlig på det.

Gjest regnskapsdama
Skrevet

Hvilke arbeids kvalifikasjoner har du?

Jeg jobber hjemmefra med PC'en med å føre regnskap for andre. Men det var jo da også yrket mitt, før jeg ble syk.

Gjest et par forslag
Skrevet

Uansett hva du velger å gjøre så rådfør deg med fagfolk før du setter i gang. Det finnes plenty med feller å gå i.

Mine forslag:

- Gjør en hobby til levebrød, f.eks. en som er flink å tegne eller male, selger kunstverkene sine.

- Skaff deg agentur på produkter som ikke er så vanskelig å selge. (I tilfelle interesse kan jeg gi deg adresse til noen som kan hjelpe deg. Kun deltidsjobb. I så fall oppgi en epostadresse under meldinger.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...