Gjest lusinea Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 kan noen gi meg et tips eller 10 om hvordan jeg, som er voksen og ufør, kan tjene penger hjemmefra? Helst fra pc? Skeptisk på såkalte lett-tjente penger, men jeg trenger dem til livets opphold. 0 Siter
Gjest håndarbeid Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Dette er jo ikke et forslag fra pc som du ville ha da.. men kan du ikke noe håndarbied da? mange som selger sånne tova luer og votter, sokker osv. eller strikker.. Er mange sånne markeder man kan leie seg plass, eller evt. få noen andre til å selge de for deg, og gi de en viss prosent av salget. 0 Siter
Gjest Ekstra penger Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg er varig ufør, med en psykisk lidelse. Så kroppen er i form sånn sett. I gode perioder tar jeg vaskejobber hjemme hos folk. Ja, det er tungt og egentlig en skittjobb. Men det gir stor fleksibilitet, ekstra penger og fri når jeg trenger det. Jeg blir syk i det vanlige arbeidslivet, så å jobbe alene på denne måten funker godt i når jeg er stabil. Kan tjene 9000 ekstra på en mnd. 0 Siter
Speak Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Dette er jo ikke et forslag fra pc som du ville ha da.. men kan du ikke noe håndarbied da? mange som selger sånne tova luer og votter, sokker osv. eller strikker.. Er mange sånne markeder man kan leie seg plass, eller evt. få noen andre til å selge de for deg, og gi de en viss prosent av salget. Har du noen gang holdt på med håndarbeid? DET TAR TID. Omtrent umulig å tjene noe særlig på det. 0 Siter
Gjest regnskapsdama Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hvilke arbeids kvalifikasjoner har du? Jeg jobber hjemmefra med PC'en med å føre regnskap for andre. Men det var jo da også yrket mitt, før jeg ble syk. 0 Siter
Gjest et par forslag Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Uansett hva du velger å gjøre så rådfør deg med fagfolk før du setter i gang. Det finnes plenty med feller å gå i. Mine forslag: - Gjør en hobby til levebrød, f.eks. en som er flink å tegne eller male, selger kunstverkene sine. - Skaff deg agentur på produkter som ikke er så vanskelig å selge. (I tilfelle interesse kan jeg gi deg adresse til noen som kan hjelpe deg. Kun deltidsjobb. I så fall oppgi en epostadresse under meldinger.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.