Gå til innhold

bryllup vs. bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest synspunkter
Skrevet

...en muslimsk AFRIKANSK homse! Da har man liksom dekt alt.

Eller kanskje vi skal hive inn i ligningen at han også er kjønnsoperert?

Og skilt, ikke minst. Med barn fra to tidligere ekteskap.

Skrevet

Det er ikke måte på hvor mye vi "vet" og synes om hva de bør gjøre. Jeg antar de har ganske god kontroll på dette selv? ;)

?

Hva mener du? At kongen ønsket mannlig tronfølger er en kjent sak. Han ytret for ikke lenge siden at han fortsatt helst vil ha det. Eller var det noe annet du tenkte på?

Jeg er ikke så sikker på hvor mye kontroll Victora har jeg. Det vriker ikke som hun har så mye hun skulle sagt.

Skrevet

Hvem skal gifte seg først av de?

Syntes når Victoria forlovet seg at bryllupet var langt frem i tid. I tillegg syntes jeg det hørtes ut som en vennskapelig kjærlighet. Men den kan jo selvfølgelig vare like lenge den.

Skrevet

Jeg synes de skulle holdt dobbeltbryllup. Mindre styr for alle de involverte - og ikke minst for oss som helst ikke vil vite noe om denslags, men som følger såpass med på nyheter osv., at vi ikke slipper helt unna.

I utgangspunktet er jeg revnende likegyldig til hva disse prinsessene bedriver. Jeg er litt enig med den som skrev at begge / alle fire sikkert får oppmerksomhet så det holder, uansett.

Husker jeg jobbet i kiosk den dagen Victoria ble født, og fikk kommentarer av typen "jaså, så Silvia fikk en datter!", hver gang noen kjøpte avis - som selvsagt hadde nyheten på førstesiden, midt i agurktida som det var. I løpet av 8 timer ble det noen ganger...

Skrevet

Jeg synes de skulle holdt dobbeltbryllup. Mindre styr for alle de involverte - og ikke minst for oss som helst ikke vil vite noe om denslags, men som følger såpass med på nyheter osv., at vi ikke slipper helt unna.

I utgangspunktet er jeg revnende likegyldig til hva disse prinsessene bedriver. Jeg er litt enig med den som skrev at begge / alle fire sikkert får oppmerksomhet så det holder, uansett.

Husker jeg jobbet i kiosk den dagen Victoria ble født, og fikk kommentarer av typen "jaså, så Silvia fikk en datter!", hver gang noen kjøpte avis - som selvsagt hadde nyheten på førstesiden, midt i agurktida som det var. I løpet av 8 timer ble det noen ganger...

Kioskhistorien vitner om at tiden har forandret seg - da fikk man vite nyhetene i papiravisene, og ikke på internett. ;-)

Skrevet

Muslimsk, afrikansk, kjønnsoperert transvestitthomse med hijab er enda bedre!

Skrevet

Og skilt, ikke minst. Med barn fra to tidligere ekteskap.

Ja, gud..det må vi ikke glemme. Jo verre jo bedre ;)

Skrevet

I tillegg bør han ha HIV og helst bør en privat sex-tape ha lekket ut på nettet. Etter ivirg research burde det også ha kommet fram at han var knugens ukjente sønn, som han hadde avlet med en prostituert. Helst burde de da allerede ha rukket å fått barn sammen. (kanskje litt vanskelig, i og med at begge er menn, men... teknologien gjør stadig fremskritt)

DA er vel det meste dekket. ;o)

Skrevet

?

Hva mener du? At kongen ønsket mannlig tronfølger er en kjent sak. Han ytret for ikke lenge siden at han fortsatt helst vil ha det. Eller var det noe annet du tenkte på?

Jeg er ikke så sikker på hvor mye kontroll Victora har jeg. Det vriker ikke som hun har så mye hun skulle sagt.

Jeg tipper Victoria ikke jubler høyt over å være tronfølger heller? Kanskje hadde hun innerst inne ønsket å slippe denne børen? Jeg tror kanskje ikke det er alle kongeliges drøm å overta tronen?

Skrevet

I tillegg bør han ha HIV og helst bør en privat sex-tape ha lekket ut på nettet. Etter ivirg research burde det også ha kommet fram at han var knugens ukjente sønn, som han hadde avlet med en prostituert. Helst burde de da allerede ha rukket å fått barn sammen. (kanskje litt vanskelig, i og med at begge er menn, men... teknologien gjør stadig fremskritt)

DA er vel det meste dekket. ;o)

*imponert*

Skrevet

Jeg tipper Victoria ikke jubler høyt over å være tronfølger heller? Kanskje hadde hun innerst inne ønsket å slippe denne børen? Jeg tror kanskje ikke det er alle kongeliges drøm å overta tronen?

Ok jeg gir meg. Dere er enige alle sammen, så da er det nok bare jeg som er dum/gammeldags som synes at dette var litt upassende.

Skrevet

Ok jeg gir meg. Dere er enige alle sammen, så da er det nok bare jeg som er dum/gammeldags som synes at dette var litt upassende.

Det er sikkert flere som tenker det samme som deg, men poenget er at vi faktisk ikke kjenner dem personlig eller vet bakgrunnen for at de har valgt å gjøre det slik :)

Kanskje har de en veldig god grunn for det? Hvem vet :-)

Skrevet

Kioskhistorien vitner om at tiden har forandret seg - da fikk man vite nyhetene i papiravisene, og ikke på internett. ;-)

"Nett" var på den tiden enten typen telefon eller handle / bære. Evt. et adjektiv.

Skrevet

Muslimsk, afrikansk, kjønnsoperert transvestitthomse med hijab er enda bedre!

Nå tar det av her! ;-)

Skrevet

Jeg kan godt kjenne igjen og være enig i tanker om at man ikke skal overskygge hverandre, og det er veldig prisverdig at man tenker på slike ting. For eksempel skal man ikke i et bryllup overskygge bruden klesmessig.

Hvis Madeleine hadde offentliggjort sin forlovelse dagen før bryllupet til Victoria, ville det e.m.m. vært veldig upassende. Men nå er det flere måneder siden Victoria forlovet seg, med masse oppmerksomhet, og enda flere måneder til hun gifter seg, med sikkert enda mer oppmerksomhet.

Jeg vet ikke når Madeleine gifter seg, men det blir sikkert såpass mange måneder etter Victorias bryllup at planleggingen ikke overskygger Victorias bryllup.

Skrevet

Jeg synes det er kjipt. Håper iallefall det blir et halvår mellom hvert bryllup. Selv fikk jeg et plutselig bryllup slengt rett ved mitt eget (to uker før), og det ødela mye av gleden for min del (som var planlagt i god tid). Skjønner godt om Victoria blir litt snurt. Selvfølgelig ønsker man sine søsken alt godt, men noen ting bør man bare ikke legge tett i tett.... Så ja. Håper Victoria får gifta seg i vår, og så kan Madeleine ta høsten. Da blir det iallefall litt pusterom.

Skrevet

Jeg synes det er kjipt. Håper iallefall det blir et halvår mellom hvert bryllup. Selv fikk jeg et plutselig bryllup slengt rett ved mitt eget (to uker før), og det ødela mye av gleden for min del (som var planlagt i god tid). Skjønner godt om Victoria blir litt snurt. Selvfølgelig ønsker man sine søsken alt godt, men noen ting bør man bare ikke legge tett i tett.... Så ja. Håper Victoria får gifta seg i vår, og så kan Madeleine ta høsten. Da blir det iallefall litt pusterom.

Vickan gifter seg vel den 19. juni 2010.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...