AAA Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Siden det er så givende debatter om snåle folk her for tiden... ;-) http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=566482 http://www.dagbladet.no/2009/08/12/sport/john_arne_riise/fotball/einar_baardsen/rettssak/7615560/ Hva er det med denne Riise-familien?? Jo mer jeg leser jo mer vanvittig høres alt sammen ut. Herrejemnini! Nå skal det være sagt at ingen må la seg forlede til å tro at Einar Baardsen er et uskyldig offer som ikke har en hel svinefarm på skogen, men dog. 0 Siter
Sepe Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg synes det er ufattelig dårlig gjort å lese private brev høyt i retten! Til og med advokaten hans stoppet ham, og Elden er ikke akkurat noen pusekatt! mvh 0 Siter
laban Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Den magefølelsen Baardsen beskriver - som gikk ut på å holde seg langt unna både mammaen og junior - tror jeg han deler med svært mange her i landet. Men det kan godt hende Baardsen er en skurk, det er mange av dem i fotballkretser. For den idretten hadde det vært sunt om finanskrisen førte til en total kollaps og full gjenoppbygning - med mindre astronomiske pengebeløp involvert hver gang noen (spillere, støtteapparat eller agenter) løftet en fot eller åpnet munnen. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg syns det er lavmål av Baardsen å dra frem grums om Riisefamilien og spre det i media på denne måten. Greit, de er ikke som alle andre, men når du blir mangemillionær som 17-åring så er det nok flere enn John Arne som hadde tatt av. Baardsen har inngått avtaler uten å få skriftlige kontrakter på det. Ikke særlig profesjonelt. Hvis Riisefamilien var så ille som han sier så burde han helt enkelt ha trukket seg ut. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Usj, jeg kan bare ikke like Riise.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.