Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så givende debatter om snåle folk her for tiden... ;-)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=566482

http://www.dagbladet.no/2009/08/12/sport/john_arne_riise/fotball/einar_baardsen/rettssak/7615560/

Hva er det med denne Riise-familien?? Jo mer jeg leser jo mer vanvittig høres alt sammen ut. Herrejemnini!

Nå skal det være sagt at ingen må la seg forlede til å tro at Einar Baardsen er et uskyldig offer som ikke har en hel svinefarm på skogen, men dog.

Skrevet

Jeg synes det er ufattelig dårlig gjort å lese private brev høyt i retten! Til og med advokaten hans stoppet ham, og Elden er ikke akkurat noen pusekatt!

mvh

Skrevet

Den magefølelsen Baardsen beskriver - som gikk ut på å holde seg langt unna både mammaen og junior - tror jeg han deler med svært mange her i landet.

Men det kan godt hende Baardsen er en skurk, det er mange av dem i fotballkretser. For den idretten hadde det vært sunt om finanskrisen førte til en total kollaps og full gjenoppbygning - med mindre astronomiske pengebeløp involvert hver gang noen (spillere, støtteapparat eller agenter) løftet en fot eller åpnet munnen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg syns det er lavmål av Baardsen å dra frem grums om Riisefamilien og spre det i media på denne måten. Greit, de er ikke som alle andre, men når du blir mangemillionær som 17-åring så er det nok flere enn John Arne som hadde tatt av. Baardsen har inngått avtaler uten å få skriftlige kontrakter på det. Ikke særlig profesjonelt. Hvis Riisefamilien var så ille som han sier så burde han helt enkelt ha trukket seg ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...