Gå til innhold

I disse svineinfluensa-tider...

Anbefalte innlegg

Gjest Svineri
Skrevet

Jeg kom nettopp tilbake til jobb etter ferie...

Det ble spurt om hvordan jeg har hatt det i ferien...og jeg kunne da si at ferien hadde vært ok...men jeg hadde også vært syk...influensa eller forkjølelse...men at jeg er ok nå...

Vipps...så skyr folk meg som pesten !!!!!!

Skulle nesten tro jeg var spedalsk...

Skjønner godt at folk er redde...men lurer på hvor lenge jeg kommer til å ha stemplet "Svineinfluensa" i panna...=(

Jeg har ikke trengt å gå til lege for jeg har ikke vært så syk...

Skrevet

Folk er rare. Så lenge du er frisk nå så er det vel greit:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Blås i det. Du er frisk nå og at andre er redde, kan ikke du ta ansvar for. Dette hadde jeg ikke tenkt noe mer på. Det går nok over.

Skrevet

Blås i det. Du er frisk nå og at andre er redde, kan ikke du ta ansvar for. Dette hadde jeg ikke tenkt noe mer på. Det går nok over.

:) Mener inkubasjonstiden er 1 til 4 dager. Så om de ikke har blitt syk etter fire dager, så er du ikke smittsom. Spandere kake kanskje? ;)

Skrevet

Ikke greit å være helt vanlig småsyk for tida! Jeg er skikkelig forkjøla, men nå har jeg ikke noe valg. Jeg MÅ på butikken i dag, ingen vei utenom. Jeg regner med endel redde og stygge blikk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...