Gå til innhold

Victoria vs. Madde (igjen?)

Gjest måtte de begge bli lykkelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes at Victoria med årene blir penere og penere, mens Madde har "tapt seg"? Synes ikke hun var såå pen på de forlovelsesbildene som jeg mener å huske at hun var før.

(Jada, det er ikke det ytre som teller, og skjønnhet kommer innenifra og alt det der. Dette er bare en overfladisk betraktning fra min side) ;)

Gjest hyggelig med flere bryllup
Skrevet

Enig! Og egentlig tror jeg Victoria har full forståelse for at lillesøster er lei av å vente til dronningemnet er godt gift. TIpper det er bare media som ønsker å blåse opp konflikt. Vakre søsken alle tre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig! Og egentlig tror jeg Victoria har full forståelse for at lillesøster er lei av å vente til dronningemnet er godt gift. TIpper det er bare media som ønsker å blåse opp konflikt. Vakre søsken alle tre.

Helt enig med deg;)

Media vil ha noe å skrive om! Syyykt:(((

Gjest Auroria
Skrevet

Victoria har da alltid vært penere enn Madde! :o)

Skrevet

Ja, hun har kanskje det når jeg tenker meg om. Men det er liksom Madde som hele tiden trekkes frem som den peneste prinsessen i Europa-

Skrevet

Hun har bare lagt på seg litt, tror jeg. Ser litt mer rund ut i ansiktetstrekkene også da.

Skrevet

Ikke enig.

Har så kraftig hake..

Skrevet

Helt enig, det tror jeg også. Madde er vel også blitt såpass voksen at ønsket om barn og familie har meldt seg og det er tydeligvis skikk og bruk at kronprinsessen gifter seg først og dermed må hun vente og det er ikke så rart at hun ikke vil vente lengre enn høyst nødvendig.

Skjønner også at det ikke er så "nøye" hvem hun gifter seg med, det skal tross alt litt til før hun blir tronarving og hennes mann hvanådekallerdetiSverige.

Jeg tror også det er media som fråtser her.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns Victoria er utrolig pen nå. Madeleine så ut som ei gammal kjerring på klippet i nyhetene i går. Hun har tapt seg veldig syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...