Onsdag1365380628 Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Vi har også et slikt toalett og jeg har prøvd d et meste uten resultat. Brunfargen lar seg ikke skrubbe bort, og jeg støtter dem som mener at man må kjøpe nytt toalett. Skjønner at rådet ikke paser i ditt tilfelle, men det blir løsningen her ihvertfall. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 Jeg brukte jif og en skrubb-svamp. Så var det bare å nedi med hånda og skrubbe på. Det tok lang tid, men det ble rent ) Jeg hadde jo vasket doen på forhånd, så den var ikke direkte skitten. Med en god håndvask eller tre etterpå går det helt fint. Men vannet i doen er kaldt, så det kan lønne seg å ha i varmvann først. Skal prøves;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 dryss oppi like mye vaskemaskinpulver (for hvit vask) som du bruker i en normal vaskemaskin, ladet stå over natten og vask over med dokosten før du skyller ned, så skal du se at mye er borte. Skal ihvertfall prøves;)) Alt annet feiler... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 Oppvaskmaskinmiddel. Tar alt. Hiv oppi en god neve og la det virke en stund. Det har jeg ikke prøvd, men skal prøves! Sier resultater i morgen;) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg brukte jif og en skrubb-svamp. Så var det bare å nedi med hånda og skrubbe på. Det tok lang tid, men det ble rent ) Jeg hadde jo vasket doen på forhånd, så den var ikke direkte skitten. Med en god håndvask eller tre etterpå går det helt fint. Men vannet i doen er kaldt, så det kan lønne seg å ha i varmvann først. Jeg trer en plastpose utenpå hånda om jeg må stikke hånda nedi do Det skjer ikke ofte, men om jeg har mistet noe osv. Litt billigere å kaste poser enn oppvaskhansker. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Vi har også et slikt toalett og jeg har prøvd d et meste uten resultat. Brunfargen lar seg ikke skrubbe bort, og jeg støtter dem som mener at man må kjøpe nytt toalett. Skjønner at rådet ikke paser i ditt tilfelle, men det blir løsningen her ihvertfall. Tviler på at det å kjøpe nytt toalett vil hjelpe. Det er ofte jern i vannet som gjør toalettene brune. De må vaskes grundig oftere enn vanlig. Det kan også være at en pakning er klein. Da renner det gjerne ørlite vann hele tiden, derfor disse rennene. 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Har ikke prøvd dette selv, men har lest et tips om å helle en stor flaske cola oppi og la virke natta over før man tar skurekosten fatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.