Gå til innhold

Søke støtte til badekar?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Har et barn som har atopisk eksem som må bade i grønnsåpevann og deretter oljevann jevnlig. han begynner å vokse ut av badebalja.

Kan vi søke om støtte til badekar???

Skrevet

Har dere grunnstønad? Uansett, så husk at ekstra utgifter til pleie av ymse helsemessige tilstander også trekkes av på skatten om det er mer enn 9-10.000 pr år.

Gjest kjøpe brukt?
Skrevet

Hva med å prlve finn.no? masse billige badekar der.

Skrevet

Jeg kjpøte et helt nytt badeekar for 70 kr på loppemarked. Så om du ikke får støtte kan det kanskje være verdt å prøve.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Ja det kan du! Men det kan ta lang tid..

Hvordan går man så fram for å søke?

Gjest høstløv
Skrevet

Kontakt ergoterapeuten i kommunen.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Hva med å prlve finn.no? masse billige badekar der.

Vi har ikke plass til standard badekar, som er de billigste.

Vi må ha et kortere...og de koster rundt 7000.- iallefall de jeg har funnet.

Synes det er litt vel dyrt, men gutten min MÅ jo bades daglig...så what to do???

Gjest har du prøvd
Skrevet

Synes det er litt vel dyrt, men gutten min MÅ jo bades daglig...så what to do???

Har du sett på finn.no? Jeg bor i et borettslag hvor alle badene opprinnelig er så små at man ikke får plass til vanlig badekar. Det er mange som har solgt badekar billig her når de har kjøpt leilighet og ikke vil ha det

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Har du sett på finn.no? Jeg bor i et borettslag hvor alle badene opprinnelig er så små at man ikke får plass til vanlig badekar. Det er mange som har solgt badekar billig her når de har kjøpt leilighet og ikke vil ha det

Følger med på finn.no...

:)

Gjest Auroria
Skrevet

Kontakt hjemmehjelpen/hjemmesykepleien i kommunen din/distriktet ditt. De vil igjen kontakte kommunal ergoterapeut eller hjelpemiddelsentralen i kommunen som videre vil avgjøre om du vil få støtte til badekar.

Skrevet

De gies bort på finn.no nesten hver dag. Både vanlige badekar og boblebad. Så da får du det helt gratis!

Skrevet

Du kan få støtte dersom du må kjøpe div. kremer og oljer. Men om du får støtte til badekar aner jeg ikke.

Gjest kjøpe brukt?
Skrevet

Da ville jeg ha kontakta NAV. Skader ikke å prøve. Ellers mener jeg at jeg har sett korte badekar som er billigere enn 7000 kr på internett. Vi har nemlig heller ikke plass tilstandard badekar. Husker ikke hvor jeg lette, men tror jeg søkte på billige badekar. Det jeg så på var 130 cm langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...