Gjest lurer jeg på Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Har et barn som har atopisk eksem som må bade i grønnsåpevann og deretter oljevann jevnlig. han begynner å vokse ut av badebalja. Kan vi søke om støtte til badekar??? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Har dere grunnstønad? Uansett, så husk at ekstra utgifter til pleie av ymse helsemessige tilstander også trekkes av på skatten om det er mer enn 9-10.000 pr år. 0 Siter
Gjest kjøpe brukt? Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hva med å prlve finn.no? masse billige badekar der. 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Ja det kan du! Men det kan ta lang tid.. 0 Siter
Gjest tipser Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Jeg kjpøte et helt nytt badeekar for 70 kr på loppemarked. Så om du ikke får støtte kan det kanskje være verdt å prøve. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Ja det kan du! Men det kan ta lang tid.. Hvordan går man så fram for å søke? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hvordan går man så fram for å søke? Kontakt ergoterapeuten i kommunen. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hva med å prlve finn.no? masse billige badekar der. Vi har ikke plass til standard badekar, som er de billigste. Vi må ha et kortere...og de koster rundt 7000.- iallefall de jeg har funnet. Synes det er litt vel dyrt, men gutten min MÅ jo bades daglig...så what to do??? 0 Siter
Gjest har du prøvd Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Vi har ikke plass til standard badekar, som er de billigste. Vi må ha et kortere...og de koster rundt 7000.- iallefall de jeg har funnet. Synes det er litt vel dyrt, men gutten min MÅ jo bades daglig...så what to do??? Har du sett på finn.no? Jeg bor i et borettslag hvor alle badene opprinnelig er så små at man ikke får plass til vanlig badekar. Det er mange som har solgt badekar billig her når de har kjøpt leilighet og ikke vil ha det 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Har du sett på finn.no? Jeg bor i et borettslag hvor alle badene opprinnelig er så små at man ikke får plass til vanlig badekar. Det er mange som har solgt badekar billig her når de har kjøpt leilighet og ikke vil ha det Følger med på finn.no... 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hvordan går man så fram for å søke? Kontakt hjemmehjelpen/hjemmesykepleien i kommunen din/distriktet ditt. De vil igjen kontakte kommunal ergoterapeut eller hjelpemiddelsentralen i kommunen som videre vil avgjøre om du vil få støtte til badekar. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Følger med på finn.no... Smekkert badekar her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18508463 0 Siter
Maya Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 De gies bort på finn.no nesten hver dag. Både vanlige badekar og boblebad. Så da får du det helt gratis! 0 Siter
Speak Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Du kan få støtte dersom du må kjøpe div. kremer og oljer. Men om du får støtte til badekar aner jeg ikke. 0 Siter
Gjest kjøpe brukt? Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Vi har ikke plass til standard badekar, som er de billigste. Vi må ha et kortere...og de koster rundt 7000.- iallefall de jeg har funnet. Synes det er litt vel dyrt, men gutten min MÅ jo bades daglig...så what to do??? Da ville jeg ha kontakta NAV. Skader ikke å prøve. Ellers mener jeg at jeg har sett korte badekar som er billigere enn 7000 kr på internett. Vi har nemlig heller ikke plass tilstandard badekar. Husker ikke hvor jeg lette, men tror jeg søkte på billige badekar. Det jeg så på var 130 cm langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.