Gjest skal pusse opp Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 På panduro har de ikke frostmaling for vindu. Jeg skal ha det på sideglass, ved en ytterdør. Det må ikke koste allverden heller. Noen som vet? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Det finnes slik film å kjøpe på rørleggerforetninger eller andre steder som selger baderomsutstyr. Jeg kjøpte nylig en slik rull for å ha på badvinduet. Glasset ser frostet ut og det hindrer både ut og innsyn. Enkelt å sette opp var det også. Finnes i flere mønstre. 0 Siter
Gjest skal pusse opp Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Det finnes slik film å kjøpe på rørleggerforetninger eller andre steder som selger baderomsutstyr. Jeg kjøpte nylig en slik rull for å ha på badvinduet. Glasset ser frostet ut og det hindrer både ut og innsyn. Enkelt å sette opp var det også. Finnes i flere mønstre. Takk, skal du ha. Da skal jeg sjekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.