Gå til innhold

Hvor får man kjøpt frostmaling eller vindusfilm?

Anbefalte innlegg

Gjest skal pusse opp
Skrevet

På panduro har de ikke frostmaling for vindu.

Jeg skal ha det på sideglass, ved en ytterdør. Det må ikke koste allverden heller.

Noen som vet?

Onsdag1365380628
Skrevet

Det finnes slik film å kjøpe på rørleggerforetninger eller andre steder som selger baderomsutstyr. Jeg kjøpte nylig en slik rull for å ha på badvinduet. Glasset ser frostet ut og det hindrer både ut og innsyn. Enkelt å sette opp var det også. Finnes i flere mønstre.

Gjest skal pusse opp
Skrevet

Det finnes slik film å kjøpe på rørleggerforetninger eller andre steder som selger baderomsutstyr. Jeg kjøpte nylig en slik rull for å ha på badvinduet. Glasset ser frostet ut og det hindrer både ut og innsyn. Enkelt å sette opp var det også. Finnes i flere mønstre.

Takk, skal du ha. Da skal jeg sjekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...