nick Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Ringte til min forrige sjef og spurte om han hadde behov for meg. Det har han, akkurat som han lovte da jeg sluttet i den jobben for to år siden. Så nå er det 80% sjanse for at nick & co forsvinner til utlandet en gang de neste månedene. Jeg har bare ikke ro på rævva. Selge biler, pakke, leie ut (selge?), ordne og styre. Fuck! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Utlandet er jo så mangt da. Hvor har du tenkt deg hen? 0 Siter
Gjest god tur Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Så lenge man har barn som ikke har begynt på skolen, og som tar skifte av barnehage og venner ganske greit, så er det fantastisk å reise ut! Barne-og ungdomsskoletiden er "fredet", synes jeg. Da får evt foreldre pendle, det skal liv og død om å gjøre for at jeg lar barna skifte skole og miljø i de årene. Måtte selv flytte og bytte skole to ganger, sær¨lig første gang vi flyttet hjem til Norge var grusomt. Lykke til med flytting. Det er slitsomt å rydde og pakke alt, men veldig fint når alt er på plass. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Utlandet er jo så mangt da. Hvor har du tenkt deg hen? Tipper dere blir naboer 0 Siter
nick Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Så lenge man har barn som ikke har begynt på skolen, og som tar skifte av barnehage og venner ganske greit, så er det fantastisk å reise ut! Barne-og ungdomsskoletiden er "fredet", synes jeg. Da får evt foreldre pendle, det skal liv og død om å gjøre for at jeg lar barna skifte skole og miljø i de årene. Måtte selv flytte og bytte skole to ganger, sær¨lig første gang vi flyttet hjem til Norge var grusomt. Lykke til med flytting. Det er slitsomt å rydde og pakke alt, men veldig fint når alt er på plass. Jeg er velsignet med en liten tass på 6 år som uanstrengt glir inn og ut av miljøer og finner venner på 5 minutter hvor han enn ferdes. For han blir det ikke å flytte bort i så stor grad, han er født i det landet vi eventuellt skal til. Der har han flere venner også. Han skal begynne på skolen om et par uker, det er det negative. Det blir i så fall en gjesteopptreden før vi forsvinner ut av landet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Jeg er velsignet med en liten tass på 6 år som uanstrengt glir inn og ut av miljøer og finner venner på 5 minutter hvor han enn ferdes. For han blir det ikke å flytte bort i så stor grad, han er født i det landet vi eventuellt skal til. Der har han flere venner også. Han skal begynne på skolen om et par uker, det er det negative. Det blir i så fall en gjesteopptreden før vi forsvinner ut av landet. Jeg tror han klarer seg helt fint. Det er fordeler med både den ene og den andre livsstilen. Trygghet kan oppnås ved hjelp av mange forskjellige faktorer - samme skole gjennom ti år er ikke nødvendigvis den eneste måten barn får kontinuitet på. 0 Siter
nick Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Ha det fint, da, og fuck you too. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.