Gå til innhold

Facebooknoia..

Gjest Ingen liker meg :(

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen liker meg :(
Skrevet

Hva betyr det om en venn sletter det en skriver på wallen og ikke svarer?

Skrevet

Det trenger ikke å bety så mye. Noen vil helst ikke ha privatpludder på wallen fordi de har kollleger, forretningsforbindelser osv på vennelista. Jeg er en av dem. Jeg sletter det jeg synes er for privat, og vil helst ha privatlivet på meldinger:) Kan det være noe sånt, tror du?

Skrevet

Synes lemura kommer med en god forklaring.

Hvorfor ikke spørre rette vedkommende?

Skrevet

Det trenger ikke å bety så mye. Noen vil helst ikke ha privatpludder på wallen fordi de har kollleger, forretningsforbindelser osv på vennelista. Jeg er en av dem. Jeg sletter det jeg synes er for privat, og vil helst ha privatlivet på meldinger:) Kan det være noe sånt, tror du?

Det tenker jeg også. Men jeg pleier som regel å sende en melding på privaten til vedkommende, og forklare hvorfor jeg evt sletter.

Skrevet

Jeg sletter mye. Det gjelder mest ting som tar stor plass, når det kommer mange YouTube-ting på en gang eller denne farmen folk driver med eller spill og annet - så sletter jeg de som legger ut mye slikt. Ikke fordi jeg ikke liker folk eller er sur, men jeg vil helst ha vanlige meldinger og lite annet der.

Folk har lov til åslette av helt egne grunner og det betyr som regel ikke at man ikke liker den som har lagt det ut. De som har anlegg for lett å tro at de ikke blir likt, bør IKKE være mye på Facebook. Facebook trigger slikt i skummel grad!

Gjest ingen liker meg :(
Skrevet

Ja, men det har jeg og. Jeg slettet noe ei gammel brevvenninne skrev en gang pga hun skrev litt vel privat på wallen, tror ikke hun visste den var offentlig. Jeg skrev jo ikke noe personlig.... Til hun som skrev til meg skrev jeg heller en mail på facebook og sa at vi heller tok det der....

Jeg syns det er uhøflig å ikke svare på koselige hilsener da, sånn hei, hvordan går det med deg da?

Hvis de ikke gidder å prate med meg, hvorfor vil de ha meg på vennelista si da? Da kan de vel like gjerne slette meg.... jeg syns det er bedre at de sletter meg enn at de ikke svarer på meldinger.

Skrevet

At h*n ikke vil at det du har skrevet skal stå på wallen, og at h*n ikke vil svare deg... Hvordan i all verden skal vi andre vite hva denne vennen mener da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...