Gå til innhold

Ville dere turt det? Operasjon i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest Fristende
Skrevet

Hei igjen du :)

Tusen takk for oppdatteringer, er ikke lenge siden jeg satt og så på innleggene dine og lurte på hvordan det gikk med deg ;)

Dette høres flott ut, veldig bra. Jeg er så spent på hvordan du føler deg når hevelsen går ned. Så utrolig flott at du føler deg generellt i bra form, håper bare hodepinen roer seg for deg snart. Kan det ha vært narkosen?

Jeg synes du er veldig tøff og er oppriktig glad på dine vegne.

Blir moro å få følge deg fremover.

Ha en kjempefin helg :)

Hei igjen!

Det har nå gått litt over to uker, og jeg er bare kjempefornøyd!! Jeg har ikke et eneste blåmerke igjen, og de 5 sårene jeg hadde der kanylen ble ført inn, er også helt borte:-)

Magen min er fortsatt litt bulkete når man kjenner på den, men det er ikke så synlig annet enn at jeg fint kunne vist meg i bikini om det var sommer :-) Magen klør ganske mye innvendig til tider, så det er litt ubehagelig, men samtidig et sunnhetstegn i det at det skyldes at nervene begynner å våkne igjen.

Så, jeg angrer ihvertfal ikke et sekund :-) Det er viktig å huske at fettsuging ikke er en slankeoperasjon. Det er en operasjon der man behandler problemområder. Har jeg på meg en topp eller kjole som ikke strammer rundt livet er det ingen som kan se noen forskjell. Av denne grunn gikk jeg til innkjøp av noen trange topper her om dagen for å se om jeg fikk noen reaskjoner. Og det gjorde jeg! Flere kollegaer + moren min spurte om jeg hadde gått ned i vekt. Mamma lurte på hvordan i all verden jeg har klart å punktslanke meg kun rundt livet hehe. Målte her om dagen og jeg er 8 cm mindre rundt midjen så det er ikke verst :) Når hevelsen er helt borte blir det nok enda mer forskjell:)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trampetroll

2

• Spirello

1

• Speak

1

• Else000

1

Skrevet

Hei igjen!

Det har nå gått litt over to uker, og jeg er bare kjempefornøyd!! Jeg har ikke et eneste blåmerke igjen, og de 5 sårene jeg hadde der kanylen ble ført inn, er også helt borte:-)

Magen min er fortsatt litt bulkete når man kjenner på den, men det er ikke så synlig annet enn at jeg fint kunne vist meg i bikini om det var sommer :-) Magen klør ganske mye innvendig til tider, så det er litt ubehagelig, men samtidig et sunnhetstegn i det at det skyldes at nervene begynner å våkne igjen.

Så, jeg angrer ihvertfal ikke et sekund :-) Det er viktig å huske at fettsuging ikke er en slankeoperasjon. Det er en operasjon der man behandler problemområder. Har jeg på meg en topp eller kjole som ikke strammer rundt livet er det ingen som kan se noen forskjell. Av denne grunn gikk jeg til innkjøp av noen trange topper her om dagen for å se om jeg fikk noen reaskjoner. Og det gjorde jeg! Flere kollegaer + moren min spurte om jeg hadde gått ned i vekt. Mamma lurte på hvordan i all verden jeg har klart å punktslanke meg kun rundt livet hehe. Målte her om dagen og jeg er 8 cm mindre rundt midjen så det er ikke verst :) Når hevelsen er helt borte blir det nok enda mer forskjell:)

Så bra. :0)

Gjest Kunne tenke meg å ordne litt på magen jeg også
Skrevet

Hei igjen!

Himmel så utrolig flott det høres ut :D

Skikkelig glad på dine vegne jeg. Jeg er heller ikke tykk, har problemmage jeg også. Så jeg er ikke ute etter slanking jeg heller, bare å få vekk magen, slik jeg skjønner var ditt problem :)

Jeg kommer nok helt sikkert til å kaste meg på jeg også, lurer bare på om det er nok å bare fettutsuge. Har ikke noe heng av hud nå men det kan jo være at det blir det etter å ha fettutsugd. Jeg er 40 år gammel så huden er jo ikke elastisk som før heller.

Har også vært hos en plastisk kirurg her hjemme som konstaterte ca 6 cm sprik i magemusklene ved navelen så dette burde nok vært sydd.

Kan liksom føle gleden din jeg *ler*

Håper virkelig ting går seg til i forhold til bulker og slikt for deg ganske så snart da.

Igjen tusen takk for at du deler, fortsett gjerne fremover også. Det er så moro å følge deg :)

Ha en riktig god uke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...