candyqueen_83 Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Vt fortsatt ikke hva jeg synes om henne. Krever og krever, får og får. 0 Siter
Gjest maggal Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Jeg misliker henne. Det er bra for barna at hun får støtte, men hvis det ikke var for dem ville jeg ikke unnet henne en eneste krone. Gal dame. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Skrevet 15. august 2009 Jeg misliker henne. Det er bra for barna at hun får støtte, men hvis det ikke var for dem ville jeg ikke unnet henne en eneste krone. Gal dame. Hørte du når hun ringte nødtelefonen? Eller har du sett programmet forresten? Ja, det er jo bra for barnas skyld at hun får hjelp selvfølgelig, men hun hadde vel litt urimelige krav til div. ting. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Jeg misliker henne. Det er bra for barna at hun får støtte, men hvis det ikke var for dem ville jeg ikke unnet henne en eneste krone. Gal dame. Virker ikke helt oppegående, nei: 0 Siter
astridny Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hun har ihvertfall råd til å forstørre leppene sine. :-/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Hun har ihvertfall råd til å forstørre leppene sine. :-/ Lol... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.