Gå til innhold

Endre baggasje på flyreise....

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Dersom man har bestilt flyreise, og kun håndbaggasje.

Kan man da angre seg og få med en innsjekket koffert for ordinær pris?

Ser på norwegian sine sider at dette må gjøres ved flyplassen, ikke etterbestilling, men koster dette da skjorta??

Skrevet

Ja, til hva?

Sorry, det var litt uklart. ;)

Ja til at det koster skjorta. :(

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Sorry, det var litt uklart. ;)

Ja til at det koster skjorta. :(

vet du hvor mye?

Skrevet

vet du hvor mye?

Tror jeg måtte ut med 80 spenn da jeg hadde glemt å bestille bagasje. Reiser alltid bare med håndbagasje til kjæresten min,men så måtte jeg ha koffert med en gang.

Skrevet

Jeg gjorde det i dag- måtte da betale kr 80 for å få med kofferten min

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Tror jeg måtte ut med 80 spenn da jeg hadde glemt å bestille bagasje. Reiser alltid bare med håndbagasje til kjæresten min,men så måtte jeg ha koffert med en gang.

ok, det er overkommelig.

Takk for svar :)

candyqueen_83
Skrevet

80 kr var vel ikke så dyrt?

Skrevet

80 kr var vel ikke så dyrt?

Jeg synes det er ganske dyrt når det er dobbel pris av hva som betales på nett.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, 80 spenn var da ikke allverden. Trodde det var snakk om en tusenlapp eller noe sånt, jeg, når noen skrev at det 'kostet skjorta' å bestille ekstra bagasje på flyplassen.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, 80 spenn var da ikke allverden. Trodde det var snakk om en tusenlapp eller noe sånt, jeg, når noen skrev at det 'kostet skjorta' å bestille ekstra bagasje på flyplassen.

Det samme tenkte jeg :o)

Gjest rikmannsdama - not! ;)
Skrevet

koster skjorte = 80 spenn? jaja, da har vil ulikt syn på skjortepriser gitt ;)

Skrevet

Whatever. Jeg synes ihverfall det er dritdyrt å betale 80 spenn for å få frakta en jævla koffert når jeg allerede har betalt for flybilletten. Men som sagt - jeg er ikke vant til å reise med bagasje, så jeg var ikke klar over at det måtte bookes på forhånd.

Gjest rikmannsdama - not!
Skrevet

Whatever. Jeg synes ihverfall det er dritdyrt å betale 80 spenn for å få frakta en jævla koffert når jeg allerede har betalt for flybilletten. Men som sagt - jeg er ikke vant til å reise med bagasje, så jeg var ikke klar over at det måtte bookes på forhånd.

Whatever! ;)

Apropos:

Var nett på tur med ryan-air, og fikk med meg at et eldre ektepar ikke hadde fått med seg at man nå må sjekke inn hjemme på pc'en. De måtte ut med 800 norske kroner for å bli med på flyet.

Da snakker vi skjorta da! ;)

Skrevet

Whatever! ;)

Apropos:

Var nett på tur med ryan-air, og fikk med meg at et eldre ektepar ikke hadde fått med seg at man nå må sjekke inn hjemme på pc'en. De måtte ut med 800 norske kroner for å bli med på flyet.

Jeg har av prinsipp gitt opp Ryanair for lenge sida. Drittselskap.

Skrevet

Whatever! ;)

Apropos:

400 pr stk?

Fortsatt ikke helt hva jeg ville kalle "skjorta"... :) (Men det nærmer seg...)

Jeg har etterhvert vent meg til at 100-lapper flagrer vilt...

Skrevet

Jeg har av prinsipp gitt opp Ryanair for lenge sida. Drittselskap.

Jeg synes RyanAir er fint - til sitt bruk. Man må bare senke kravene i forhold til prisen. Og lese den informasjonen man får.

Gjest rikmannsdama - not!
Skrevet

400 pr stk?

Fortsatt ikke helt hva jeg ville kalle "skjorta"... :) (Men det nærmer seg...)

Jeg har etterhvert vent meg til at 100-lapper flagrer vilt...

Jepp. 400 kr. pr. stk.

Lurer meg på hva de hadde måttet betale for koffertene, om de hadde glemt å betale for dem in advance også?

ps. Liker godt ryan-air jeg, men det er fordi at jeg for tiden er en fattiglus , som er så heldig at jeg evner å lese det med liten skrift ;)

Skrevet

Enig, jeg så for meg en femhundrings eller noe sånt jeg. :o) 80,- velter vel neppe noens totaløkonomi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...