laban Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Regelmessig, men med lange intervaller. Jeg håper hver måned, at nå må det vel være siste gang, men nei da, etter 5 - 6 uker, så kommer møkka igjen. Hmf. Ikke akkurat det svaret jeg håpet på... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Hmf. Ikke akkurat det svaret jeg håpet på... Nei, men det er visst et uvanlig fenomen, iflg. gynekologen og legen. Hvis det kan være noen trøst. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Hehe, du vil ikke ha posen, bare sekken. Håper du får et godt svar. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ''Som kvinne i min beste alder'' Det der satt jeg å tenkte på i går: Når er man i "sin beste alder"? 0 Siter
Gjest Hormonbomba Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ''Som kvinne i min beste alder'' Det der satt jeg å tenkte på i går: Når er man i "sin beste alder"? Alltid! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.