Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå er det tid for å sette bind på skolebøkene.

Jeg kan huske at det var en side om hvordan man gjorde det på internett.

Er det noen som har den linken ?

Takk for svar

Skrevet

''Jeg kan huske at det var en side om hvordan man gjorde det på internett.''

Jeg vil også gjøre det på internett :-) Verste jeg vet... Hehe.

Skrevet

''Jeg kan huske at det var en side om hvordan man gjorde det på internett.''

Jeg vil også gjøre det på internett :-) Verste jeg vet... Hehe.

*knegg*

Skrevet

Her er tråden fra fjorårets skolestart. Det var visst du som startet den også? :-)) Du finner både link og beskrivelser her:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3940984

Det ble jammen en lang tråd av dette i fjor!

Ellers ser jeg at jeg i fjorårets tråd tenkte på akkurat det samme jeg var på nippet til å skrive i årets tråd, nemlig en kommentar om hvor mange (få) fedre det egentlig er som tar seg av dette, så det ville isåfall ikke bare vært an som gjentar seg;-)

Skrevet

Her forteller barna at det finnes et type bokbind, i plast, med fast størrelse, og med ferdige hjørner, som en bare putter boken inn i. Noen i klassen har visst brukt samme bokbind i mange år. Høres for godt ut til å være sant ;-)

Er det noen som har hørt om dette?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg betaler eldstedatteren for å sette bind på alle bøkene i år ;) Også for småsøsken. *Kvitt det problemet*

Skrevet

Her forteller barna at det finnes et type bokbind, i plast, med fast størrelse, og med ferdige hjørner, som en bare putter boken inn i. Noen i klassen har visst brukt samme bokbind i mange år. Høres for godt ut til å være sant ;-)

laban legger ut en link lenger nede her til fjorårets tråd... jeg åpnet den, og fant under én av de første svarene en genial, men dyr løsning. Håper noen vet om et litt billigere alternativ. Hadde vært supert! :)

Skrevet

Jeg betaler eldstedatteren for å sette bind på alle bøkene i år ;) Også for småsøsken. *Kvitt det problemet*

Ahhh, clever! :) Tviler på at det ville funka her i huset der eldstemann er gutt. Og uinteressert. :(

AneM1365380603
Skrevet

Ahhh, clever! :) Tviler på at det ville funka her i huset der eldstemann er gutt. Og uinteressert. :(

11-åringen min ville nok heller aldri orket det, mens tenåringen derimot er helt hul etter penger ;)

Skrevet

Men den eldste har jo ingen storesøsken som kan bestikkes, så strengt tatt burde man ikke hatt barn i det hele tatt i disse bokbondtider;-)

AneM1365380603
Skrevet

Men den eldste har jo ingen storesøsken som kan bestikkes, så strengt tatt burde man ikke hatt barn i det hele tatt i disse bokbondtider;-)

Enig ;)

Skrevet

De solgte slike på akademika en gang i tiden. Vet ikke om de fortsatt gjør deet.

Skrevet

Da har jeg bestilt :-)

Spent på om de er ok i bruk...

Si ifra da, ;))

Skrevet

Si ifra da, ;))

Det var genialt :-)

Blir nesten som et stretsjlaken, kjempeenkelt å ta på og ser fint ut. Om de er holdbare, bestiller jeg flere til neste år.

Og det var veldig bra service, og rask levering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...