Gå til innhold

2 spørsmål ang kattunger

Anbefalte innlegg

Gjest Kattungemamman
Skrevet

Har noen 4 uker gamle helskjønne kattunger her, og for å motvirke dammer på gulvet har jeg satt inn kattekasse til dem. Ungene er stadig oppi den, men de SPISER kattesanda! Er det sunt for dem, da? Det er slik korallsand jeg har, ikke vanlig sand.

Spørsmål 2: Hvor tidlig kan man se om de er av hun- eller hankjønn?

Gjest majas mamma
Skrevet

Herlig med sånne skjønne små nøster. Har aldri vært borti at kattene spiser sanda, men kansje de er litt små for kassa ennå? Du skal kunne se forskjell på kjønnene nå. Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.

Gjest Kattungemamman
Skrevet

Herlig med sånne skjønne små nøster. Har aldri vært borti at kattene spiser sanda, men kansje de er litt små for kassa ennå? Du skal kunne se forskjell på kjønnene nå. Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.

''Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.''

OK, men hva ser jeg etter??? De ser kliss like ut, alle sammen... Ett sted hvor det skal komme ut større ting, og så et antydningsvis sted rett nedenfor. Har hankattene begynt å utvikle noe annet enda?

Gjest tidligere katteeier
Skrevet

''Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.''

OK, men hva ser jeg etter??? De ser kliss like ut, alle sammen... Ett sted hvor det skal komme ut større ting, og så et antydningsvis sted rett nedenfor. Har hankattene begynt å utvikle noe annet enda?

De har to hull baki der, og for hunnkattene er de to hullene nærmere hverandre. Hankattene har dem lenger fra hverandre pga de skal ha plass til testikler.

Såvidt jeg husker er det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...