Gjest Kattungemamman Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Har noen 4 uker gamle helskjønne kattunger her, og for å motvirke dammer på gulvet har jeg satt inn kattekasse til dem. Ungene er stadig oppi den, men de SPISER kattesanda! Er det sunt for dem, da? Det er slik korallsand jeg har, ikke vanlig sand. Spørsmål 2: Hvor tidlig kan man se om de er av hun- eller hankjønn? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Herlig med sånne skjønne små nøster. Har aldri vært borti at kattene spiser sanda, men kansje de er litt små for kassa ennå? Du skal kunne se forskjell på kjønnene nå. Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det. 0 Siter
Gjest Kattungemamman Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Herlig med sånne skjønne små nøster. Har aldri vært borti at kattene spiser sanda, men kansje de er litt små for kassa ennå? Du skal kunne se forskjell på kjønnene nå. Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det. ''Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.'' OK, men hva ser jeg etter??? De ser kliss like ut, alle sammen... Ett sted hvor det skal komme ut større ting, og så et antydningsvis sted rett nedenfor. Har hankattene begynt å utvikle noe annet enda? 0 Siter
Gjest tidligere katteeier Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ''Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.'' OK, men hva ser jeg etter??? De ser kliss like ut, alle sammen... Ett sted hvor det skal komme ut større ting, og så et antydningsvis sted rett nedenfor. Har hankattene begynt å utvikle noe annet enda? De har to hull baki der, og for hunnkattene er de to hullene nærmere hverandre. Hankattene har dem lenger fra hverandre pga de skal ha plass til testikler. Såvidt jeg husker er det slik. 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 ''Løft på halen og ta en god titt på bakparten så ser du det.'' OK, men hva ser jeg etter??? De ser kliss like ut, alle sammen... Ett sted hvor det skal komme ut større ting, og så et antydningsvis sted rett nedenfor. Har hankattene begynt å utvikle noe annet enda? http://dyrenett.no/no/s/veterinar.asp?art=Katt&h=d&id=453 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.