Gå til innhold

Seriøst spm. ang. DOL-mafiaen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det som er snodig er at engangsnick også blir beskyld for å være en del av mafiaen.

Jeg tror vel forøvrig ikke det hadde noen betydning at det var org som startet tråden. Det var jo ingen som diskuterte med org. Alle svarte ordentlig helt til "en kilo her og en kilo der" bgynte å pirk på ulvinnens formulering, og da var det jo det man reagerte på.

What? Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Jeg skulle til å skrive at jeg ikke har sett formuleringen "Dol-mafia" noen gang, og så er jeg involvert?

Nå må jeg jammen lete litt :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• også en mor

14

• Mrs D

11

• black wealch

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

What? Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Jeg skulle til å skrive at jeg ikke har sett formuleringen "Dol-mafia" noen gang, og så er jeg involvert?

Skjønner ikke noe særlig av dette her; hvilken tråd er det snakk om?

Gjest festbrems
Skrevet

Ja, du har vel skjønt hvilken tråd det er :)

Skrevet

Nevner det (såvidt) i innlednings-innlegget mitt. Denne gangen fant jeg uttrykket i tråden om synlig flat mage på vektmestring (av alle ting) :)

Skrevet

Kom opp i "flatere mage"- tråden på vektmestring ;)

Gjest festbrems
Skrevet

Magen er synlig mindre... på Vektmestring.

Men problemstillingen i denne tråden er jo generell. Begrepet dol-mafia eller lignende kommer med ujevne mellomrom opp i forskjllige tråder.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, du har vel skjønt hvilken tråd det er :)

Ja, jeg fant det nå. Jeg hadde ikke vært innom dol på et par timer, så jeg hadde ikke sett hvordan den tråden hadde vokst.

Hyggelig å få støtte da, Dol-mafia eller ei ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nevner det (såvidt) i innlednings-innlegget mitt. Denne gangen fant jeg uttrykket i tråden om synlig flat mage på vektmestring (av alle ting) :)

Ah, ok. Takk!

Skrevet

Det jeg forbinder med dol-mafia er når en hel gjeng her inne, går løs på noen som har gjort eller sagt noe som kanskje ikke er helt "riktig" i forhold til normen i det vellykkede samfunnet.

Gjest festbrems
Skrevet

Det jeg forbinder med dol-mafia er når en hel gjeng her inne, går løs på noen som har gjort eller sagt noe som kanskje ikke er helt "riktig" i forhold til normen i det vellykkede samfunnet.

Men det er jo gansk tåpelig å kalle det en dol-mafia når/om det er forskjellig folk hver gang. Og folk som ikke har noe som helst med hverandre å gjøre, men bare er enige om _en_ sak her på dol.

Jeg vet at i alle fall flere av folkene varierer da jeg selv to ganger har blitt bskyld for å være en del av dem om en gang har blitt "beskyldt" for å ha blitt angrept av dem. I tillegg til at jeg mange flere ganger selvfølgelig ikke har vært deltakende i trådene i det hele tatt, men bare har lest dem.

Skrevet

Men det er jo gansk tåpelig å kalle det en dol-mafia når/om det er forskjellig folk hver gang. Og folk som ikke har noe som helst med hverandre å gjøre, men bare er enige om _en_ sak her på dol.

Jeg vet at i alle fall flere av folkene varierer da jeg selv to ganger har blitt bskyld for å være en del av dem om en gang har blitt "beskyldt" for å ha blitt angrept av dem. I tillegg til at jeg mange flere ganger selvfølgelig ikke har vært deltakende i trådene i det hele tatt, men bare har lest dem.

''Men det er jo gansk tåpelig å kalle det en dol-mafia når/om det er forskjellig folk hver gang. Og folk som ikke har noe som helst med hverandre å gjøre, men bare er enige om _en_ sak her på dol.

''

My point exactly ;)

Skrevet

Det er nok forskjellige folk som blir kaldt dol-mafia, tror det går mer på når en gruppe som har det "riktige" synet, går mot en/få som har en annen holdning.

Også er det mange som liker å være enig med "kjendisene" her inne..

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Magen er synlig mindre... på Vektmestring.

Men problemstillingen i denne tråden er jo generell. Begrepet dol-mafia eller lignende kommer med ujevne mellomrom opp i forskjllige tråder.

Tok en liten kikk nå.

Å rope dol-mafia fordi flere taler i mot en virker unektelig noe paranoid.

Skrevet

''Enkelte kommer jo drassende med betegnelser som mafia, politi og kjerringer, alle med DOL foran, med en gang det viser seg at flertallet er imot dem, eller noen er sterkt uenig i det de selv mener.''

He-He :)

Til og med jeg har ved anledning blitt beskyldt for å tilhøre en eller flere av nevnte kategorier, og det til tross for at jeg ikke kjenner én eneste person herinne, hverken RL eller i form av å ha dem på msn, facebook etc....

Samme gjelder meg. :-D

Du får gjøre som meg, ta det som en kompliment og et hedersbevis. ;-)

Skrevet

Det er nok forskjellige folk som blir kaldt dol-mafia, tror det går mer på når en gruppe som har det "riktige" synet, går mot en/få som har en annen holdning.

Også er det mange som liker å være enig med "kjendisene" her inne..

''Også er det mange som liker å være enig med "kjendisene" her inne..''

Jøss, er her "kjendiser" også? I tillegg til mafia, politi og kjerringer. Gåttabanen! Snart påstår vel noen også at brukerne her inne er representative for slik det er i RL også!

Skrevet

''Men det er jo gansk tåpelig å kalle det en dol-mafia når/om det er forskjellig folk hver gang.''

Man kan'ke lære nye ord om man ikke bruker dem da vett'u! ;-)

Skrevet

''Også er det mange som liker å være enig med "kjendisene" her inne..''

Jøss, er her "kjendiser" også? I tillegg til mafia, politi og kjerringer. Gåttabanen! Snart påstår vel noen også at brukerne her inne er representative for slik det er i RL også!

Nå ler jeg høyt her! (jeg fniste ihvertfall og trakk på smilebåndet leeenge)

Gjest Ett kilo her, ett kilo der...
Skrevet

Åh, det må være DEILIG å sitte og gasse seg slik med hverandre...?

Mmmm....

Skrevet

Åh, det må være DEILIG å sitte og gasse seg slik med hverandre...?

Mmmm....

Nesten orgasmisk! Men bare _nesten_! *ler*

Skrevet

Nå ler jeg høyt her! (jeg fniste ihvertfall og trakk på smilebåndet leeenge)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...