Gå til innhold

JIPPI - det blir tur til Alcudia på Mallorca!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!! Tenk - nå har vi reservert en 3-roms leilighet på dette hotellet:

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=6372&areaid=9306&resortid=9307&hotelid=51883&itemId=51883&filterOnCategoryId=2

Skal kjøpe billetter i morgen - hvis ikke noen har noe helt overraskende dårlig å si om dette stedet da...

Ååååååå - som jeg gleder meg!!!! Ungene ble helt ville da vi fortalte dem det. Flytur og sydentur for første gang :-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

6

• morsan

1

• mariaflyfly

1

• Lotte :o)

1

Gjest Shira :o)
Skrevet

God tur! Vi har vært på Alcudia og hadde det helt topp!

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi var på alcudia for 5 år siden. Tror vi bodde på hotellet som ligger rett ved hotellet dere skal bo på.

Vi hadde en flott ferie.

Skrevet

Hei prust! Vi bodde på nabohotellet, som heter Viva Bahia. Alcudia Pins er et kjempestort hotell, med fint bassengområde m/rutsjebane, strandrestauranter, småbutikker etc. Det har perfekt beliggenhet rett på stranda. Stranda er nyyydelig.

God tur! :-)

Skrevet

Så hyggelig, prust! :) Og så gøy at ungene gikk i taket! :) Det ser ut som et kjempefint sted.

Skrevet

Så spennende.-) er det nå i høstferien dere drar?

Skrevet

Ååååååååå!!! Grattis :))))

Hotellet ser jo helt supert ut, så jeg kan ikke tenke meg du får høre noe negativt om det :)

Dere får ganske sikkert en flott ferie!

Gjest prøv det nicket
Skrevet

Så herlig!! Ønsker dere en super ferie. Vår første tur var til Alcudia, med hotell på stranden. Det var perfekt.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1250619511' post='4194979]

God tur! Vi har vært på Alcudia og hadde det helt topp!

Takk :-)

Skrevet

Vi var på alcudia for 5 år siden. Tror vi bodde på hotellet som ligger rett ved hotellet dere skal bo på.

Vi hadde en flott ferie.

Så bra!

Jeg gleder meg noe helt vanvittig!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250620678' post='4194994]

Hei prust! Vi bodde på nabohotellet, som heter Viva Bahia. Alcudia Pins er et kjempestort hotell, med fint bassengområde m/rutsjebane, strandrestauranter, småbutikker etc. Det har perfekt beliggenhet rett på stranda. Stranda er nyyydelig.

God tur! :-)

høres bra ut!

Skrevet

Så hyggelig, prust! :) Og så gøy at ungene gikk i taket! :) Det ser ut som et kjempefint sted.

Ja, nå skal jeg få betalt turen i morgen, og så er det full nedtelling!

Bør jeg forresten ha med avbestillingsforsikring, eller inngår det i den vanlige reiseforsikringen vi har tro (gjensidige)?

Skrevet

Så spennende.-) er det nå i høstferien dere drar?

En stund FØR høstferien :-)

Skrevet

Så bra! God tur! :)

Takk - takk - tenk at vi landet på noe - endelig!

Skrevet

Ååååååååå!!! Grattis :))))

Hotellet ser jo helt supert ut, så jeg kan ikke tenke meg du får høre noe negativt om det :)

Dere får ganske sikkert en flott ferie!

Ja, jeg håper virkelig det blir en skikkelig ferie for alle fem. Vi har jobbet veldig mye, både jeg og min kjære, så det blir godt å ikke skulle jobbe eller "måtte gjøre ting i huset eller i andres hus" i ferien!

Skrevet

Så herlig!! Ønsker dere en super ferie. Vår første tur var til Alcudia, med hotell på stranden. Det var perfekt.

Så bra! Det er visst mange som har vært på Alcudia, og jeg tror alle har vært fornøyde :-)

Gjest prøv det nicket
Skrevet

Ja, jeg håper virkelig det blir en skikkelig ferie for alle fem. Vi har jobbet veldig mye, både jeg og min kjære, så det blir godt å ikke skulle jobbe eller "måtte gjøre ting i huset eller i andres hus" i ferien!

Nettopp, det er derfor syden er ferie, og det er det virkelig =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...