Gå til innhold

JIPPI - det blir tur til Alcudia på Mallorca!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg håper virkelig det blir en skikkelig ferie for alle fem. Vi har jobbet veldig mye, både jeg og min kjære, så det blir godt å ikke skulle jobbe eller "måtte gjøre ting i huset eller i andres hus" i ferien!

Det blir garantert utrolig deilig!!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

6

• morsan

1

• mariaflyfly

1

• Lotte :o)

1

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, nå skal jeg få betalt turen i morgen, og så er det full nedtelling!

Bør jeg forresten ha med avbestillingsforsikring, eller inngår det i den vanlige reiseforsikringen vi har tro (gjensidige)?

Avbestillingsforsikring er en del av vår reiseforsikring og vi er forsikret i Gjensidige, men les forsikringsvilkårene. Det er mange penger å spare.

Skrevet

Vi har også vært på Alcudia flere ganger, mens ungene var mindre. Jeg har bare vært der i påsken, men mannen min og datteren min var der om høsten.

Som de andre sier, er det et kjempefint feriested. Blir mannen din rastløs, så lei bil og dra litt rundt. Det er mange fine steder innover øya. Dere kan også besøke grottene (der blir dere riktignok ikke alene).

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk :-)

Mallorca er ei fin øy, ikke så stor, så det er gode muligheter for å leie bil, og se seg rundt.

Vi skal til Egypt i november og jeg gleder meg veldig! (vi var i fjor også)

Det er utrolig deilig å ha noe å se frem til, og ha ferie hvor du ikke trenger gjøre noe annet enn hva dere lyster selv. Ikke hverdagslige plikter i det hele tatt. God tur!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Alcudia var stedet jeg dro på min aller første sydentur. Det er 23 år siden nå. Jeg husker det som et veldig koselig sted med en lang flott strand.

Mye har sikkert forandret seg siden den gang, men jeg tror ikke dere kommer til å angre.

Ha en riktig fin tur;-)

Skrevet

Alcudia var stedet jeg dro på min aller første sydentur. Det er 23 år siden nå. Jeg husker det som et veldig koselig sted med en lang flott strand.

Mye har sikkert forandret seg siden den gang, men jeg tror ikke dere kommer til å angre.

Ha en riktig fin tur;-)

Takk!

Har du landet da? Ser stedet bra ut?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Takk!

Har du landet da? Ser stedet bra ut?

Har det veldig bra:-) Skal ut nå.

Vil ikke skrive her, men hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg heller skrive mer der i kveld:-) Hvis jeg kommer inn på nett. Er litt vanskelig på kvelden, da alle her i området skal inn på nett samtidig:-)

Skrevet

Vil ikke skrive her, men hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg heller skrive mer der i kveld:-) Hvis jeg kommer inn på nett. Er litt vanskelig på kvelden, da alle her i området skal inn på nett samtidig:-)

Mente ikke å la være å svare deg på det du skrev - men jeg har ingen anonym mailadresse, så det blir litt vanskelig å skrive mail.

Håper dere finner dere til rette alle 4, og at hun hjemme vil trives hjemme :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Mente ikke å la være å svare deg på det du skrev - men jeg har ingen anonym mailadresse, så det blir litt vanskelig å skrive mail.

Håper dere finner dere til rette alle 4, og at hun hjemme vil trives hjemme :-)

Nei, det tenkte jeg ikke på en gang:-) Vi har det som sagt veldig fint alle sammen. Nytt og spennende og dagene går nesten for fort:-)

Skrevet

Nei, det tenkte jeg ikke på en gang:-) Vi har det som sagt veldig fint alle sammen. Nytt og spennende og dagene går nesten for fort:-)

Det er så godt å høre:-) Jeg har tenkt på deg i uken som gikk, og håpet at du har det bra og at reisen gikk fint:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er så godt å høre:-) Jeg har tenkt på deg i uken som gikk, og håpet at du har det bra og at reisen gikk fint:-)

Takk for det Colette.Alt har gått helt fint og jeg gleder meg til hver dag. Det er helt sant:-)

Skrevet

Så flott :-)

Skrevet

Takk for det Colette.Alt har gått helt fint og jeg gleder meg til hver dag. Det er helt sant:-)

Så utrolig godt å høre:-) Jeg hadde tenke å sende deg en mail, og jeg vil tro at den også kommer etter hvert:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så utrolig godt å høre:-) Jeg hadde tenke å sende deg en mail, og jeg vil tro at den også kommer etter hvert:-)

Gjør det:-)

Skrevet

Gjør det:-)

Klart jeg skal :-) Men jeg er jo redd for å mase på deg også. Men samtidig utrolig spent på å høre om ditt møte med ditt nye hjemsted :-) Om enn bare for 1 år:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Klart jeg skal :-) Men jeg er jo redd for å mase på deg også. Men samtidig utrolig spent på å høre om ditt møte med ditt nye hjemsted :-) Om enn bare for 1 år:-)

Ikke riktig et år, men du skal få høre:-)

Skrevet

Ikke riktig et år, men du skal få høre:-)

Ok:-) Mail kommer :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Så spennnende!

Lykke til med alt sammen! :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så spennnende!

Lykke til med alt sammen! :)

Takk:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ok:-) Mail kommer :-)

Hvis du allerede har sendt, er det mulig det tar tid før jeg får den. Har ikke kommet noe enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...