Gjest togli Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Ja, jeg håper virkelig det blir en skikkelig ferie for alle fem. Vi har jobbet veldig mye, både jeg og min kjære, så det blir godt å ikke skulle jobbe eller "måtte gjøre ting i huset eller i andres hus" i ferien! Det blir garantert utrolig deilig!! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Ja, nå skal jeg få betalt turen i morgen, og så er det full nedtelling! Bør jeg forresten ha med avbestillingsforsikring, eller inngår det i den vanlige reiseforsikringen vi har tro (gjensidige)? Avbestillingsforsikring er en del av vår reiseforsikring og vi er forsikret i Gjensidige, men les forsikringsvilkårene. Det er mange penger å spare. 0 Siter
laban Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Vi har også vært på Alcudia flere ganger, mens ungene var mindre. Jeg har bare vært der i påsken, men mannen min og datteren min var der om høsten. Som de andre sier, er det et kjempefint feriested. Blir mannen din rastløs, så lei bil og dra litt rundt. Det er mange fine steder innover øya. Dere kan også besøke grottene (der blir dere riktignok ikke alene). 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Takk :-) Mallorca er ei fin øy, ikke så stor, så det er gode muligheter for å leie bil, og se seg rundt. Vi skal til Egypt i november og jeg gleder meg veldig! (vi var i fjor også) Det er utrolig deilig å ha noe å se frem til, og ha ferie hvor du ikke trenger gjøre noe annet enn hva dere lyster selv. Ikke hverdagslige plikter i det hele tatt. God tur! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Alcudia var stedet jeg dro på min aller første sydentur. Det er 23 år siden nå. Jeg husker det som et veldig koselig sted med en lang flott strand. Mye har sikkert forandret seg siden den gang, men jeg tror ikke dere kommer til å angre. Ha en riktig fin tur;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Alcudia var stedet jeg dro på min aller første sydentur. Det er 23 år siden nå. Jeg husker det som et veldig koselig sted med en lang flott strand. Mye har sikkert forandret seg siden den gang, men jeg tror ikke dere kommer til å angre. Ha en riktig fin tur;-) Takk! Har du landet da? Ser stedet bra ut? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Takk! Har du landet da? Ser stedet bra ut? Har det veldig bra:-) Skal ut nå. Vil ikke skrive her, men hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg heller skrive mer der i kveld:-) Hvis jeg kommer inn på nett. Er litt vanskelig på kvelden, da alle her i området skal inn på nett samtidig:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Har det veldig bra:-) Skal ut nå. Vil ikke skrive her, men hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg heller skrive mer der i kveld:-) Hvis jeg kommer inn på nett. Er litt vanskelig på kvelden, da alle her i området skal inn på nett samtidig:-) Mente ikke å la være å svare deg på det du skrev - men jeg har ingen anonym mailadresse, så det blir litt vanskelig å skrive mail. Håper dere finner dere til rette alle 4, og at hun hjemme vil trives hjemme :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Mente ikke å la være å svare deg på det du skrev - men jeg har ingen anonym mailadresse, så det blir litt vanskelig å skrive mail. Håper dere finner dere til rette alle 4, og at hun hjemme vil trives hjemme :-) Nei, det tenkte jeg ikke på en gang:-) Vi har det som sagt veldig fint alle sammen. Nytt og spennende og dagene går nesten for fort:-) 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nei, det tenkte jeg ikke på en gang:-) Vi har det som sagt veldig fint alle sammen. Nytt og spennende og dagene går nesten for fort:-) Det er så godt å høre:-) Jeg har tenkt på deg i uken som gikk, og håpet at du har det bra og at reisen gikk fint:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Det er så godt å høre:-) Jeg har tenkt på deg i uken som gikk, og håpet at du har det bra og at reisen gikk fint:-) Takk for det Colette.Alt har gått helt fint og jeg gleder meg til hver dag. Det er helt sant:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nei, det tenkte jeg ikke på en gang:-) Vi har det som sagt veldig fint alle sammen. Nytt og spennende og dagene går nesten for fort:-) Så flott :-) 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Takk for det Colette.Alt har gått helt fint og jeg gleder meg til hver dag. Det er helt sant:-) Så utrolig godt å høre:-) Jeg hadde tenke å sende deg en mail, og jeg vil tro at den også kommer etter hvert:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Så utrolig godt å høre:-) Jeg hadde tenke å sende deg en mail, og jeg vil tro at den også kommer etter hvert:-) Gjør det:-) 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Gjør det:-) Klart jeg skal :-) Men jeg er jo redd for å mase på deg også. Men samtidig utrolig spent på å høre om ditt møte med ditt nye hjemsted :-) Om enn bare for 1 år:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Klart jeg skal :-) Men jeg er jo redd for å mase på deg også. Men samtidig utrolig spent på å høre om ditt møte med ditt nye hjemsted :-) Om enn bare for 1 år:-) Ikke riktig et år, men du skal få høre:-) 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Ikke riktig et år, men du skal få høre:-) Ok:-) Mail kommer :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Har det veldig bra:-) Skal ut nå. Vil ikke skrive her, men hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg heller skrive mer der i kveld:-) Hvis jeg kommer inn på nett. Er litt vanskelig på kvelden, da alle her i området skal inn på nett samtidig:-) Så spennnende! Lykke til med alt sammen! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Så spennnende! Lykke til med alt sammen! Takk:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Ok:-) Mail kommer :-) Hvis du allerede har sendt, er det mulig det tar tid før jeg får den. Har ikke kommet noe enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.