Gå til innhold

Fant (7) nesten flådd på byggeplass

Anbefalte innlegg

brilleslangen
Skrevet

Stakkars hund som skadet seg såpass ille...

Men jeg må også si meg enig i trådstarters innlegg i at så lenge byggeplassen var merket og godkjent kan ikke byggeplassen lastes for det som skjedde. Hundeeier må nok ta ansvar for dette selv. Men det svir nok litt i pungen ja.

Skrevet

Helt enig med deg. Man rusler ikke rundt på byggeplasser og lufter hunden sin. Sånn er det bare.

Persille1365381127
Skrevet

Trist med hunden, men enig med trådstarter.

Alle vet at byggeplasser KAN være farlige, selv om de ikke er helt fysisk sperret. Det er jo derfor det heter BYGGEplass, og ikke LEKEplass...

candyqueen_83
Skrevet

Trist med hunden, men enig med trådstarter.

Alle vet at byggeplasser KAN være farlige, selv om de ikke er helt fysisk sperret. Det er jo derfor det heter BYGGEplass, og ikke LEKEplass...

''

Alle vet at byggeplasser KAN være farlige, selv om de ikke er helt fysisk sperret. Det er jo derfor det heter BYGGEplass, og ikke LEKEplass...''

Da regner jeg med du hadde sagt det samme om en 7-åring gikk dit og lekte og? "Alle" vet jo at en byggeplass er farlig.

Persille1365381127
Skrevet

''

Alle vet at byggeplasser KAN være farlige, selv om de ikke er helt fysisk sperret. Det er jo derfor det heter BYGGEplass, og ikke LEKEplass...''

Da regner jeg med du hadde sagt det samme om en 7-åring gikk dit og lekte og? "Alle" vet jo at en byggeplass er farlig.

Om foreldre sender syvåringer ut å leke ut i nærheten av en byggeplass, så mener jeg de er ansvarsløse.

Om foreldre tar med seg en syvåring på en byggeplass kunne de jo like godt tatt ham med på sykkeltur på motorveien.

Eldre barn kan lese og vet bedre, jeg har til gode å se en byggeplass som ikke er merket med store skilt, gjerder og andre hindringer - selv om de ikke er fysisk låst.

Så ja, det mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...