Gå til innhold

12-linger i vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tenke meg at alle overlever, det må da bli alt for trangt så tidlig at det der ikke går bra.

Skrevet

Sannsynligheten for at det ender tragisk, er nok dessverre svært stor.

Håper foreldrene har støtte fra seriøse fagfolk, ikke bare fra lykkejegere.

Skrevet

Beklager, men dette tror jeg nok ikke ender lykkelig...

Skrevet

Kjære all verden....

Det stod ikke noe om hvor langt hun er på vei. Jeg vil tro de kommer ut endel for tidlig. Det er bare å krysse fingrene for mor og barn her. X

Skrevet

Milde måne!

Men hvordan klarer de å vite at det er nøyaktig tolv babyer i magen? Mulig de fant det ut når fostrene bare var små embryoer? Jeg klarer ikke helt å se for meg at det går an å telle et så stort antall barn når de har begynt å vokse litt...

Skrevet

Milde måne!

Men hvordan klarer de å vite at det er nøyaktig tolv babyer i magen? Mulig de fant det ut når fostrene bare var små embryoer? Jeg klarer ikke helt å se for meg at det går an å telle et så stort antall barn når de har begynt å vokse litt...

Ikke bare det - det påstås at de vet at det er seks jenter og seks gutter også.

Jeg tillater meg å tvile på hele greia.

Skrevet

Ikke bare det - det påstås at de vet at det er seks jenter og seks gutter også.

Jeg tillater meg å tvile på hele greia.

Det høres litt suspekt ut, ja.....

Gjest mikkelina
Skrevet

Dette kan da ikke være et resultat av befruktning på gode, gamle måten?

Om dette virkelig er sant tviler jeg på at alle overlever, og de vil måtte fødes på et veldig tidlig idspunkt og bli svært utsatt for utviklingshemming...

Håper det bare er pølsenytt fra Tuisia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...