Gå til innhold

Lindorff

Gjest Dine erfaringer

Anbefalte innlegg

Gjest Dine erfaringer
Skrevet

Noen som har erfaringer med dem? Jeg synes at de er så vanskelig å samarbeide med. De andre i samme bransje er ikke som dem

Gjest muligens blond
Skrevet

Hva/hvorfor _samarbeider_ man med Lindorff? Jeg har enveiskorrespondanse med firmae, ifm. opprettelse av nytt tlf-abonnement etc. "Intet negativt å bemerke".

Har du misligholdt noe?

Gjest Dine erfaringer
Skrevet

Hva/hvorfor _samarbeider_ man med Lindorff? Jeg har enveiskorrespondanse med firmae, ifm. opprettelse av nytt tlf-abonnement etc. "Intet negativt å bemerke".

Har du misligholdt noe?

Jeg er rådgiver og hjelper folk å ordne avtaler med inkasso byråene men Lindorff er ikke lett å sammarbeide med.

Gjest muligens blond
Skrevet

Jeg er rådgiver og hjelper folk å ordne avtaler med inkasso byråene men Lindorff er ikke lett å sammarbeide med.

Men rettskriving kan du ikke ;-)

Inkassobyråene heter det.

Gjest Dine erfaringer
Skrevet

Men rettskriving kan du ikke ;-)

Inkassobyråene heter det.

Det gikk litt fort. Satt på flytoget når jeg skrev det i full fart.

hoffrøken Nagel
Skrevet

Hvis du jobber med gjeldsrådgivning virker det særdeles usannsynlig at du skriver et innlegg her for å spørre om våre erfaringer med lindorff. De fleste her har jo ingen erfaringer utover å få kredittsjekk osv. Hvorfor ikke si det som det er, når du alikevel avslører inkassoproblemene dine. Du er jo ikke alene om å ha det....

Skrevet

Hvis du jobber med gjeldsrådgivning virker det særdeles usannsynlig at du skriver et innlegg her for å spørre om våre erfaringer med lindorff. De fleste her har jo ingen erfaringer utover å få kredittsjekk osv. Hvorfor ikke si det som det er, når du alikevel avslører inkassoproblemene dine. Du er jo ikke alene om å ha det....

Men hjelpe meg da. Dere har da vel ingenting med hvorfor hun ønsker å vite om andre har erfaringer med Lindorff. Om hun hadde misligholdt noe, så er det da hennes/hans sak.

Det er også ganske relevant i disse tider da mange har økonomiske problemer.

Jeg har vært i kontakt med flere innkassobyråer fordi jeg er hjelpeverge til en person som setter seg selv i situasjoner h*n ikke har kontroll over.

Noen ( husker faktisk ikke navn på byråene) ettergir renter og omkostninger rimelig kjapt, mens noen er skikkelig kjipe og motarbeider den som prøver å komme til en ordning.

Jeg synes ikke folk skal være redd for å dele sliker erfaringer. Da skjerper kanskje bransjen seg. De lever på å gjøre livet vanskelig for personer som allerede er i en sårbar situasjon.

Skrevet

Haddde av og til kontakt med Lindorff i jobbsammenheng for en del år siden. Jeg er enig i at de stort sett er verre enn de andre inkassobyråene. I senere år har jeg bare sporadisk hatt kontakt med dem, men det virker som om de har kommet seg litt. Eller jeg har kommet til en hyggelig saksbehandler som har hatt en god dag.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg pleier å betale regningene mine, og har aldri hatt noe med et inkassobyrå å gjøre. Bortsett fra når jeg sendr egne fakturaer som mine kunder ikke betaler. Og det virker ikke som byrået vi bruker er så lite samarbeidsvillige, vi må gi etter for det ene kravet etter det andre...

Gjest mikkelina
Skrevet

Satt du ikke stille? ;-)

Skrevet

Men hjelpe meg da. Dere har da vel ingenting med hvorfor hun ønsker å vite om andre har erfaringer med Lindorff. Om hun hadde misligholdt noe, så er det da hennes/hans sak.

Det er også ganske relevant i disse tider da mange har økonomiske problemer.

Jeg har vært i kontakt med flere innkassobyråer fordi jeg er hjelpeverge til en person som setter seg selv i situasjoner h*n ikke har kontroll over.

Noen ( husker faktisk ikke navn på byråene) ettergir renter og omkostninger rimelig kjapt, mens noen er skikkelig kjipe og motarbeider den som prøver å komme til en ordning.

Jeg synes ikke folk skal være redd for å dele sliker erfaringer. Da skjerper kanskje bransjen seg. De lever på å gjøre livet vanskelig for personer som allerede er i en sårbar situasjon.

''Men hjelpe meg da. Dere har da vel ingenting med hvorfor hun ønsker å vite om andre har erfaringer med Lindorff. Om hun hadde misligholdt noe, så er det da hennes/hans sak.''

Enig!! Det er jaggu ikke rart at mange ønsker å holde slike ting hemmelig når man ser på reaksjonene her inne;)

Minner om offentlig gapestokk!

Forøvrig regner jeg med trådstarter snakker sant, uten at jeg (eller noen av de andre her inne) har krav på å vite mer enn det som ble skrevet i første tråd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...