Gå til innhold

Valuta Edinburgh

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Hvilken valuta er det man bruker i Edinburgh?

Britiske pund?

Euro?

Gjest firepile
Skrevet

Skottland hører til Storbritannia og bruker engelske pund.

Skrevet

Pund.

Det finnes egne skotske pund-sedler, det er det du får om du tar ut i minibanker tilknyttet skotske banker. Vekslepenger i butikker er gjerne en blanding av skotske og britiske pund, siden begge aksepteres ved betaling.

Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia, så det kan lønne seg å ikke ta med så mye hjem igjen.

Gjest min erfaring
Skrevet

Pund.

Det finnes egne skotske pund-sedler, det er det du får om du tar ut i minibanker tilknyttet skotske banker. Vekslepenger i butikker er gjerne en blanding av skotske og britiske pund, siden begge aksepteres ved betaling.

Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia, så det kan lønne seg å ikke ta med så mye hjem igjen.

''Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia,''

Både fikk tilbake og betalte med skotske pund i London i vår, var helt uproblematisk fikk nå jeg inntrykk av.

Skrevet

''Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia,''

Både fikk tilbake og betalte med skotske pund i London i vår, var helt uproblematisk fikk nå jeg inntrykk av.

Mulig de har blitt mer liberale med tiden .-)

Gjest min erfaring
Skrevet

Mulig de har blitt mer liberale med tiden .-)

Godt mulig ;)

Det har forresten også jeg blitt med årene :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...