Gjest lurer jeg på Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hvilken valuta er det man bruker i Edinburgh? Britiske pund? Euro? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Skottland hører til Storbritannia og bruker engelske pund. 0 Siter
annegunn Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Pund. Det finnes egne skotske pund-sedler, det er det du får om du tar ut i minibanker tilknyttet skotske banker. Vekslepenger i butikker er gjerne en blanding av skotske og britiske pund, siden begge aksepteres ved betaling. Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia, så det kan lønne seg å ikke ta med så mye hjem igjen. 0 Siter
Gjest min erfaring Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Pund. Det finnes egne skotske pund-sedler, det er det du får om du tar ut i minibanker tilknyttet skotske banker. Vekslepenger i butikker er gjerne en blanding av skotske og britiske pund, siden begge aksepteres ved betaling. Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia, så det kan lønne seg å ikke ta med så mye hjem igjen. ''Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia,'' Både fikk tilbake og betalte med skotske pund i London i vår, var helt uproblematisk fikk nå jeg inntrykk av. 0 Siter
annegunn Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 ''Jeg har hørt at skotske pund ikke godtas i resten av Storbritannia,'' Både fikk tilbake og betalte med skotske pund i London i vår, var helt uproblematisk fikk nå jeg inntrykk av. Mulig de har blitt mer liberale med tiden .-) 0 Siter
Gjest min erfaring Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Mulig de har blitt mer liberale med tiden .-) Godt mulig Det har forresten også jeg blitt med årene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.