Gå til innhold

Svineinfluensa uten feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært "så" forkjøla om det er det som feiler meg nå.

Hoster, snørrer, nyser, tung i hodet, slapp, og verker i kroppen, MEN ikke feber. Noen som vet om influensaen kan forekomme uten feber. På forhånd takk for innspill.

Skrevet

Ja, det er mulig. Har hørt at svineinfluensaen for noen kan opptre som en helt vanlig forkjølelse.

Skrevet

Ja, det er mulig. Har hørt at svineinfluensaen for noen kan opptre som en helt vanlig forkjølelse.

Ok, takk for svar.

Skrevet

God bedring!

Her vi bor så må alle i familien holde seg hjemme dersom en av oss blir syke. Skolens ønske.

Du signerer med hønemoren, har duu mange barn? Håper dere slipper å få alle syke nå da.....

Skrevet

Mener absolutt at jeg har lest at det forekommer uten feber også.

Skrevet

God bedring!

Her vi bor så må alle i familien holde seg hjemme dersom en av oss blir syke. Skolens ønske.

Du signerer med hønemoren, har duu mange barn? Håper dere slipper å få alle syke nå da.....

Takk for hyggelige ord. Ja, har flere barn og også barnebarn så har mange og være hønemor for:-). Får inderlig håpe de andre slipper unna, ei hjemmeboende datter har nettopp begynt på nye studier og er redd for å bli syk akkurat nå for skal på en ukes kurs til uka.

Passer jo aldri å bli syk da, men, men....lite vi får gjort når man først ligger der. Jeg synes dagen i dag er verre enn i går, slappere og stygg hoste,verker i kroppen, men ingen feber så derfor lurer jeg på om det er den influensaen. Tenkte ringe svineinfluensatelefonen så får jeg høre litt der.

Gjest God bedring !!
Skrevet

Hvis du snørrer så er det sikkert ikke svineinfluensa. Snørr er visstnok et av tegnene på at det ikke er svineinfluensaen. Men finnes kanskje unntak.....så vanskelig.Ring det 815 nr som en annen foreslo.Sønnen min fikk også diagnosen svineinfluensa for et par uker siden. Men da snørret kom, så ble han "friskmeldt "( alt gikk på telefon) og fjerde dagen var han nesten like frisk. Var nok en kraftig foekjølelse.

Skrevet

Takk for svar allesammen.

Heller verre i dag, men siden jeg ikke har feber trodde ikke legesenteret at det er svineinfluensaen. Verst om morran, skikkelig uggen i hele kroppen og slapp, muskelplager så det holder, men kan kanskje være fibro'n siom blusser opp også. Liker ikke hosten min akkurat.

Huff, nei, mye klaging, men blir så lei av å ligge selv om jeg prøver å ta meg sammen og komme meg på beina innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...