morsan Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Elpe Plate selges! Her var det ikke orddelingsfeilen som var mest iøyenfallende;-) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18637606 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Noe sier meg at Espen er forholdsvis ung og ikke har den helt store erfaringen med lp-plater gitt... ) 0 Siter
morsan Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Noe sier meg at Espen er forholdsvis ung og ikke har den helt store erfaringen med lp-plater gitt... ) Det er nok den mest sannsynlige forklaringen, ja:-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 He, he. Ikke lett med uforståelige forkortelser! Jeg hadde en gang en sjef som ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Han skulle skrive ut en regning til HVPU (Helsevern for psykisk utviklingshemmede). Da jeg skulle lage faktura stusset jeg litt over hva som sto i navnefeltet: "Håvepeu"... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hehe, snodig ) Er nok alderen på selger som spiller inn her, ja 0 Siter
også en mor Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 He, he. Ikke lett med uforståelige forkortelser! Jeg hadde en gang en sjef som ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Han skulle skrive ut en regning til HVPU (Helsevern for psykisk utviklingshemmede). Da jeg skulle lage faktura stusset jeg litt over hva som sto i navnefeltet: "Håvepeu"... Det der var dagens! *ler* 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hehe, smart liten gutt faktisk, selv om han skrev det feil. *går og leter etter skatter i min lp-samling* 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hehe, smart liten gutt faktisk, selv om han skrev det feil. *går og leter etter skatter i min lp-samling* Jeg solgte mitt Thriller-album for 450,- for noen år siden. Hadde jeg ventet kunne jeg vel fått mye mer nå. *Hehe* Skjønt - albumet er vel fremdeles verdens mest soglte så det finnes jo en eksemplarer rundt omkring. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hehe, mrsmt! *funderer på om jeg skal legge LP-samlingen ut for salg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.