Gå til innhold

finn osv (lenge siden sist)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe sier meg at Espen er forholdsvis ung og ikke har den helt store erfaringen med lp-plater gitt... :o)

Skrevet

Noe sier meg at Espen er forholdsvis ung og ikke har den helt store erfaringen med lp-plater gitt... :o)

Det er nok den mest sannsynlige forklaringen, ja:-)

Skrevet

He, he. Ikke lett med uforståelige forkortelser!

Jeg hadde en gang en sjef som ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Han skulle skrive ut en regning til HVPU (Helsevern for psykisk utviklingshemmede). Da jeg skulle lage faktura stusset jeg litt over hva som sto i navnefeltet: "Håvepeu"...

Skrevet

Hehe, snodig :))

Er nok alderen på selger som spiller inn her, ja ;)

Skrevet

He, he. Ikke lett med uforståelige forkortelser!

Jeg hadde en gang en sjef som ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Han skulle skrive ut en regning til HVPU (Helsevern for psykisk utviklingshemmede). Da jeg skulle lage faktura stusset jeg litt over hva som sto i navnefeltet: "Håvepeu"...

Det der var dagens! *ler*

Skrevet

Hehe, smart liten gutt faktisk, selv om han skrev det feil. :)

*går og leter etter skatter i min lp-samling*

Skrevet

Hehe, smart liten gutt faktisk, selv om han skrev det feil. :)

*går og leter etter skatter i min lp-samling*

Jeg solgte mitt Thriller-album for 450,- for noen år siden. Hadde jeg ventet kunne jeg vel fått mye mer nå. *Hehe* Skjønt - albumet er vel fremdeles verdens mest soglte så det finnes jo en eksemplarer rundt omkring.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, mrsmt!

*funderer på om jeg skal legge LP-samlingen ut for salg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...