Gå til innhold

3 lange timer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 12 og jeg er på sykehuset og venter på at armen hans skal gipses etter trampolineskade. Det har vært 3 lange og smertefulle timer hvor han endelig fikk en seng å ligge i iallfall, ganske så utslitt. Godt bare å skrive det av seg. Man blir liksom så hjelpeløs som mor. Fælt å se sine kjære ha så vondt.

Skrevet

Huff da, så trasig :-(

Det er dumt man må vente så lenge på gipsing av brudd... Jeg brakk selv armen i vinter og venta i timesvis før jeg fikk på gips, så dette er nok desverre ganske vanlig :-( Husk at han kan få smertestillende når dere venter!

Skrevet

Så leit da.

Føler virkelig med dere!

Go bedring til gutten din.

Skrevet

Stakkars gutt. :( Men tenk så heldig han er som har en mor som sitter der sammen med ham, en mor som deg.

Lykke til videre. Trampoliner...ja mye skjer på dem. :(

Skrevet

Huff da. Ukult :(

God bedring til gutten din!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

God bedring til gutten din:-) Håper for hans del det ikke er armen han skriver med.

Skrevet

God bedring til gutten din:-) Håper for hans del det ikke er armen han skriver med.

takk for trøstende ord og tanker fra dere. Det ble liksom lettere på den måten. For det skriket hans.. - det var hjerteskjærende, ikke bare til meg tror jeg, men også til naboene.. Men han har det iallfall bedre nå, gipsen har også smertestillende effekt. Desverre er det den hånden han skriver med ja.. (men tror ikke han er lei seg for det :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

takk for trøstende ord og tanker fra dere. Det ble liksom lettere på den måten. For det skriket hans.. - det var hjerteskjærende, ikke bare til meg tror jeg, men også til naboene.. Men han har det iallfall bedre nå, gipsen har også smertestillende effekt. Desverre er det den hånden han skriver med ja.. (men tror ikke han er lei seg for det :o)

''Desverre er det den hånden han skriver med ja.. (men tror ikke han er lei seg for det :o)''

He he, nei det er han vel kanskje ikke;o)

Skrevet

Aldri så galt...

God bedring!

Skrevet

Uff da, det er aldri gøy å se at ungene har det vondt, men det gror nok fort og snart er han i full fart igjen. :o)

Gjest trampoline-line
Skrevet

Jeg skulle ønske det du skriver her, fikk flere folk til å tenke over nødvendigheten av å følge sikkerhetsreglene når det gjelder trampoline. Ikke mer enn 2 om gangen, og de må veie omtrent like mye. Ellers må de hoppe 1 og 1.

Jeg vet jo selvsagt ikke hvordan det var med sønnen din, da.

Men jeg kjenner litt for mange som har blåst i sikkerheten, og som har fått skader. Ikke uten grunn at legene advarer mot å bruke trampoline på feil måte.

Gjest Elextra
Skrevet

Huffameg. Håper det går bedre nå.

Og takk for påminnelsen om at jeg også i fortsettelsen skal være standhaftig når barna "krever" trampoline!

Skrevet

Og takk for påminnelsen om at jeg også i fortsettelsen skal være standhaftig når barna "krever" trampoline!

''Og takk for påminnelsen om at jeg også i fortsettelsen skal være standhaftig når barna "krever" trampoline!''

Hvis en har sikkerhetsnett rundt trampolina, og ikke lar hele saueflokken være oppå samtidig, så er det ok synes jeg. Uhell kan helt klart skje, men brekke armen kan de gjøre mens de sykler også. Vi kjøpte trampoline i år, fordi vi var møkkalei av at ungene våre hoppa på naboene sine. Der borte er de slakke på reglene, og 4(!) får hoppe samtidig = stor fare for å kræsje.

Det er super trim for både voksne og barn :-)

Skrevet

''Og takk for påminnelsen om at jeg også i fortsettelsen skal være standhaftig når barna "krever" trampoline!''

Jeg synes det er drøyt å nekte trampoline pga at andre har skadet seg. Unger har til alle tider også ramlet ned fra trær, trynet på sykkel, skrubbet seg på fotballbanen, brukket bein i alpinbakken osv. Tar man sikkerhetshensyn på trampolina så går det som regel greit.

Tror

Gjest Armbrudd er ikke livsfarlig...
Skrevet

Nabogutten vår trynet over styret på sykkelen i sommer, og knuste deler av ansiktet.

Datra til ei venninne ble påkjørt i alpinbakken i fjor vinter og fikk komplisert beinbrudd.

Der vi bodde før, ble en gutt påkjørt da han akte på akebrett, han døde...

Så - etter dette vil vel kanskje ikke ungene dine sykle, stå på ski eller ake akebrett?

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250757639' post='4195893]

Hvis en har sikkerhetsnett rundt trampolina, og ikke lar hele saueflokken være oppå samtidig, så er det ok synes jeg. Uhell kan helt klart skje, men brekke armen kan de gjøre mens de sykler også. Vi kjøpte trampoline i år, fordi vi var møkkalei av at ungene våre hoppa på naboene sine. Der borte er de slakke på reglene, og 4(!) får hoppe samtidig = stor fare for å kræsje.

Det er super trim for både voksne og barn :-)

Det _skjer_ mye skader på trampoline. Og noe av det verste er at man blir ansvarlig for evt. skader som måtte skje med andres barn på trampolinen, selv når man ikke er hjemme

Skrevet

Det _skjer_ mye skader på trampoline. Og noe av det verste er at man blir ansvarlig for evt. skader som måtte skje med andres barn på trampolinen, selv når man ikke er hjemme

''Og noe av det verste er at man blir ansvarlig for evt. skader som måtte skje med andres barn på trampolinen, selv når man ikke er hjemme''

Det slipper heldigvis vi. :o) Man kan også sette hengelås på skkerhetsnettet eller låse fast en kjetting i kryss over trampolina om man er redd fremmede unger skal ta seg til rette.

Gjest Elextra
Skrevet

''Og noe av det verste er at man blir ansvarlig for evt. skader som måtte skje med andres barn på trampolinen, selv når man ikke er hjemme''

Det slipper heldigvis vi. :o) Man kan også sette hengelås på skkerhetsnettet eller låse fast en kjetting i kryss over trampolina om man er redd fremmede unger skal ta seg til rette.

''Man kan også sette hengelås på skkerhetsnettet eller låse fast en kjetting i kryss over trampolina om man er redd fremmede unger skal ta seg til rette.

''

Jeg vet man kan det, men typisk skjer det ikke. I hvertfall ville vi antakelig bare husket på det når vi reiser bort på sommerferie :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...