Gå til innhold

Jeg skal på fest til lørdag.

Anbefalte innlegg

Gjest sommer eller høst
Skrevet

Det jeg lurer på er antrekk.

Det er en som fyller 50år og han skal feire dette på en låve. Det er visst et selskapslokale.

Jeg vurderer å kle meg sommerslig. Sorte longs og sort singlet med en litt pyntet, grønn tunika over.

Eller bør jeg gå for sort penbukse og en fin topp? Noe annet?

Hva ville du gjort?

Skrevet

Sommerslig!

Jeg holder på sommeren så lenge jeg kan. Skal selv ha 40 års feiring neste fredag og har bedt folk stille i pent sommerantrekk. Hyggelig å få brukt sommerkjolene litt :-)

Skrevet

Jeg holder på sommeren så lenge jeg kan. Skal selv ha 40 års feiring neste fredag og har bedt folk stille i pent sommerantrekk. Hyggelig å få brukt sommerkjolene litt :-)

Ja, jeg har som forsett å gå med bare legger ut hele denne måneden - bare på trass:-)

Kan hende jeg må kaste inn håndkleet, da, men håpet er der:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Sommerslig!

''Sommerslig''

En s for mye?

*kverulerer*

Skrevet

''Sommerslig''

En s for mye?

*kverulerer*

Helt rett seffern - jeg burde satt sitattegn rundt det trådstarter skrev;-)

Skrevet

Ja, jeg har som forsett å gå med bare legger ut hele denne måneden - bare på trass:-)

Kan hende jeg må kaste inn håndkleet, da, men håpet er der:-)

Jeg har på sommerskjørt i dag og bare sandaler - det er da august for søren!

På tirsdag tok jeg med meg jentene på ei strand og spiste fiskekaker. Vi hadde med badetøy også - men FY så kaldt det var,. Vi satt innpakket i fleece-gensere og teppe og spiste fiskekakene så fort vi kunne før vi satte oss inn i bilen igejn og kjørte hjem... Vi var de eneste på den lange store stranda!

Gjest Elextra
Skrevet

På en slik type fest tenker jeg at omtrent alt er lov når det gjelder antrekk, kanskje bortsett fra ytterpunktene - gallakjole og altfor slaskete jeans.

Et sommerlig antrekk à la det du nevner høres fint ut!

Skrevet

Jeg har på sommerskjørt i dag og bare sandaler - det er da august for søren!

På tirsdag tok jeg med meg jentene på ei strand og spiste fiskekaker. Vi hadde med badetøy også - men FY så kaldt det var,. Vi satt innpakket i fleece-gensere og teppe og spiste fiskekakene så fort vi kunne før vi satte oss inn i bilen igejn og kjørte hjem... Vi var de eneste på den lange store stranda!

Jeg har kjole og sandaler:-)

Titrsdag satt vi ute og spise middag, men stranda var vi ikke på da. Men vi har selv midt i juli vært tilnærmet de eneste som er på den lange stranda i nærheten av hytta - i le bak marehalmen og kanskje med t-skjorta på, mens vi leser en bok og hører bølgesuset:-) Så vi er "harde beach'ere"! ;-)

Skrevet

''Jeg vurderer å kle meg sommerslig. Sorte longs og sort singlet med en litt pyntet, grønn tunika over. Eller bør jeg gå for sort penbukse og en fin topp? Noe annet?''

Høres helt greit ut begge deler, men jeg forbinder ikke sorte klær med sommerlig. ;o)

Skrevet

''Jeg vurderer å kle meg sommerslig. Sorte longs og sort singlet med en litt pyntet, grønn tunika over. Eller bør jeg gå for sort penbukse og en fin topp? Noe annet?''

Høres helt greit ut begge deler, men jeg forbinder ikke sorte klær med sommerlig. ;o)

Jeg tenkte på det samme, men det kommer jo helt an på det sorte, da. Men sort longs hørtes ikke übersommerlig ut, nei;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...