Gjest prust Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Nå kommer enda et innlegg om å utsette mensen... Jeg går på Marvelon, og har funnet ut at akkurat den uka vi skal til Mallorca, kommer mensen. Er det slik at jeg kan hoppe rett fra ett brett til et nytt - uten å ha ei pillefri uke - og så vil mensen komme når neste brett er ferdigspist? Har en sikker prevensjon da, eller må vi til å styre med kondomer? Har aldri utsatt mensen før, så dette er jeg helt grønn på.... 0 Siter
Bunny Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Ja, du går fra pille nr 21 rett over på pille 1 på neste brett, uten opphold. Da får du ikke blødning, og har helt sikker prevensjon hele tiden. Du kan lese det her: www.felleskatalogen.no (skriv inn marvelon). Noen bruker brett med 28 piller, da kutter man bare ut de syv siste, som bare er placebo-piller for å slippe å holde kontorll over de 7 pillefrie dagene man har på 21-pillersbrettene) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Ja, du går fra pille nr 21 rett over på pille 1 på neste brett, uten opphold. Da får du ikke blødning, og har helt sikker prevensjon hele tiden. Du kan lese det her: www.felleskatalogen.no (skriv inn marvelon). Noen bruker brett med 28 piller, da kutter man bare ut de syv siste, som bare er placebo-piller for å slippe å holde kontorll over de 7 pillefrie dagene man har på 21-pillersbrettene) Tusen takk! Så greit da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.