Gå til innhold

Marvelon - utsette mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer enda et innlegg om å utsette mensen...

Jeg går på Marvelon, og har funnet ut at akkurat den uka vi skal til Mallorca, kommer mensen.

Er det slik at jeg kan hoppe rett fra ett brett til et nytt - uten å ha ei pillefri uke - og så vil mensen komme når neste brett er ferdigspist? Har en sikker prevensjon da, eller må vi til å styre med kondomer?

Har aldri utsatt mensen før, så dette er jeg helt grønn på....

Skrevet

Ja, du går fra pille nr 21 rett over på pille 1 på neste brett, uten opphold. Da får du ikke blødning, og har helt sikker prevensjon hele tiden.

Du kan lese det her: www.felleskatalogen.no (skriv inn marvelon).

Noen bruker brett med 28 piller, da kutter man bare ut de syv siste, som bare er placebo-piller for å slippe å holde kontorll over de 7 pillefrie dagene man har på 21-pillersbrettene)

Skrevet

Ja, du går fra pille nr 21 rett over på pille 1 på neste brett, uten opphold. Da får du ikke blødning, og har helt sikker prevensjon hele tiden.

Du kan lese det her: www.felleskatalogen.no (skriv inn marvelon).

Noen bruker brett med 28 piller, da kutter man bare ut de syv siste, som bare er placebo-piller for å slippe å holde kontorll over de 7 pillefrie dagene man har på 21-pillersbrettene)

Tusen takk! Så greit da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...