Gjest Rosenrød Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Har du en? Shakti eller Qi versjonen? Hjelper den deg, med hva i såfall? Bruker du den hver dag? 0 Siter
Gjest toillbaill Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hjelper ikke mot noe som helst...... 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Har ikke testet, men hva er forskjellen? Trodde bare det var en jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg har det ikke (foreløpig), men kjenner noen som ikke kan få fullrost den nok For meg virker det logisk at en slik matte virker. Når blodsirkulasjonen er nedsatt vil man få plager i rygg og nakke etc. "Spikerne" setter igang blodomløpet og kroppen fikser seg selv. Enkel logikk etter mitt syn... 0 Siter
mosj Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Jeg har shakti. Visste ikke at det fantes flere versjoner, bare en orginal og så de uorginale som de feks har på Clas Olsson. Jeg bruker den hver kveld før jeg skal sove, har ikke trengt sovemedisin siden jeg begynte med det for et par uker siden, ellers bruker jeg sovemedisin 3-4 ganger i uka. Blir helt rolig og avslappa av den. Er jo logisk at det skjer noe når man ligger på den, spikrene stimulerer blodomløpet sånn at jeg kjenner pulsen i hele ryggen, og blir skikkelig varm. Skal ikke påstå at jeg er blitt mirakuløst mye bedre i rygg og nakke men tror jo at jeg gradvis blir mykere. Men bare det at den hjelper på mine søvnproblemer er jo helt fantastisk for meg hvertfall. 0 Siter
Gjest Rosenrød Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Jeg har shakti. Visste ikke at det fantes flere versjoner, bare en orginal og så de uorginale som de feks har på Clas Olsson. Jeg bruker den hver kveld før jeg skal sove, har ikke trengt sovemedisin siden jeg begynte med det for et par uker siden, ellers bruker jeg sovemedisin 3-4 ganger i uka. Blir helt rolig og avslappa av den. Er jo logisk at det skjer noe når man ligger på den, spikrene stimulerer blodomløpet sånn at jeg kjenner pulsen i hele ryggen, og blir skikkelig varm. Skal ikke påstå at jeg er blitt mirakuløst mye bedre i rygg og nakke men tror jo at jeg gradvis blir mykere. Men bare det at den hjelper på mine søvnproblemer er jo helt fantastisk for meg hvertfall. Forskjellen ligger i antall spikre og den med minst spikre er mest effektiv (av Shakti og Qi er det Qi som har minst pigger). 0 Siter
willow Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Forskjellen ligger i antall spikre og den med minst spikre er mest effektiv (av Shakti og Qi er det Qi som har minst pigger). Jeg jobber på Clas. Vi fikk nylig beskjed om at våre matter faktisk har flere pigger enn shakti. Klarer ikke huske hvor mange desverre, men det var snakk om hundre eller tusen.... 0 Siter
Gjest ..telt dem Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg jobber på Clas. Vi fikk nylig beskjed om at våre matter faktisk har flere pigger enn shakti. Klarer ikke huske hvor mange desverre, men det var snakk om hundre eller tusen.... Det er 5 færre i C.O. mattene. Jeg har begge, og har faktisk.. 0 Siter
Gjest Rosenrød Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg jobber på Clas. Vi fikk nylig beskjed om at våre matter faktisk har flere pigger enn shakti. Klarer ikke huske hvor mange desverre, men det var snakk om hundre eller tusen.... Ok. Da er den mindre effektiv enn både shakti og qi matten. Så ville ikke anbefalt å kjøpe den da. 0 Siter
Gjest ..telt dem Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Ok. Da er den mindre effektiv enn både shakti og qi matten. Så ville ikke anbefalt å kjøpe den da. Er jo 5 stk mindre jo. Da er de vel best? Når de har minst. 0 Siter
Gjest Rosenrød Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Det er 5 færre i C.O. mattene. Jeg har begge, og har faktisk.. Svarte på innlegget over. Den med minst pigger er mest effektiv ja. 0 Siter
zitrus Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Forskjellen ligger i antall spikre og den med minst spikre er mest effektiv (av Shakti og Qi er det Qi som har minst pigger). Altså, med minst mener du færrest? Hvorfor er det den med færrest "spikre" som er mest effektiv?? 0 Siter
Gjest Rosenrød Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Altså, med minst mener du færrest? Hvorfor er det den med færrest "spikre" som er mest effektiv?? Antall pigger eller spikere gir ihvertfall en pekepinn over hvor kraftig behandling matten gir, da dette har en sammenheng med trykk pr spiker. Altså effekt=(din vekt) / (antall spiker). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.