Gjest Doffen Duck Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 http://www.kjendis.no/2009/08/22/kjendis/hank_von_helvete/turboneger/bryllup/ekteskap/7766805/ I blant blir jeg fasinert over hvordan enkelte mennesker finner sammen. Hank plukker den ene fine dama etter den andre og greier pokker meg å gifte seg med alle sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Han har vel noe annet enn de gutta som bare har et fotomodellutseende da, hjelper lite å være lekker å se på om det ikke er noe mellom øra. Dessuten ser han da ganske gjennomsnittlig ut på bildene i den artikkelen? 0 Siter
Platina Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Sånn helt naturell er han jo enn kjekk mann han da. Så absolutt ikke noe beast. Så ham på Skavland en gang. Virket veldig sympatisk også. 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Sånn helt naturell er han jo enn kjekk mann han da. Så absolutt ikke noe beast. Så ham på Skavland en gang. Virket veldig sympatisk også. Jeg er så enig med deg. Hank von helvete er en utrolig sjarmerende og intelligent fyr. Jeg kjeder meg aldri når han åpner munnen, og jeg synes faktisk han er en kjekkas også :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Sånn helt naturell er han jo enn kjekk mann han da. Så absolutt ikke noe beast. Så ham på Skavland en gang. Virket veldig sympatisk også. Enig. Men med sminke kan jeg spare meg for ) 0 Siter
Gjest det ytre er ikke alt Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Han har glimtet, han der. Men, han har åpenbare psykiske problemer, som han forteller om i media. Jeg hadde vært skeptisk til å gifte meg med en tikkende bombe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.