Gjest trådstarter Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Skal inn til røntgen av nyren på den ene siden. Tror dere jeg kan spørre om å ta et bilde av den andre siden i området leveren ligger? Tror den vokser nemmelig, for det presser i ribbeinet og jeg kjenner av og til at det snører seg der og da kan jeg kjenne at det buler ut fra utsiden. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Du kan spørre legen din om henvisning til ultralyd av leveren og be røntgenavdelinga gjøre det samme dag slik at du slipper reise dit flere ganger. Røntgenavdelinga kan ikke undersøke leveren din uten henvisning fra lege. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 De har ganske tett program på røntgenavd, så jeg ville ikke tatt det for gitt at de hadde tid. Tror jeg heller ville ha bedt om hennvisning, og ringt dem og hørt om det var mulig og ta alt samme dag. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Nei, det gjør de kun på henvisning fra legen. Så det må du ta opp med legen din først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.