Gjest Mirakelet Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Hvor mange har man nå? Og kan man ta de stykkvis, f.eks. en dag her og en dag der, eller er det kun fire ganger i løpet av et år, og da maks så og så mange dager? 0 Siter
Gjest kommer an på Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Det kommer an på om bedriften din er en IA-bedrift eller ikke. Jobber du i en IA bedrift har du totalt 24 egenmeldingsdager, hvor du kan ta 8 dager i slengen. Jobber du i en ikke-IA-bedrift, så har du fortsatt 12 dager, hvor du kan ta 3 dager i slengen. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Det kommer an på om bedriften din er en IA-bedrift eller ikke. Jobber du i en IA bedrift har du totalt 24 egenmeldingsdager, hvor du kan ta 8 dager i slengen. Jobber du i en ikke-IA-bedrift, så har du fortsatt 12 dager, hvor du kan ta 3 dager i slengen. jeg har 24 dager tror jeg, men 8 dager i slengen, kan jeg da også ta ut stykkvis, f.eks. 3 dager, 5 dager, 8 dager, 1 dag, 3 dager osv? eller bare 8 x 3? 0 Siter
mosj Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 jeg har 24 dager tror jeg, men 8 dager i slengen, kan jeg da også ta ut stykkvis, f.eks. 3 dager, 5 dager, 8 dager, 1 dag, 3 dager osv? eller bare 8 x 3? Du kan bruke en og en men har du brukt 8 dager innenfor en periode på 16 dager må det gå nye 16 dager før du kan bruke egenmelding. 0 Siter
Speak Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Normalt sett er det 3 dager sammenhengende 4 ganger i løpet av 12 mnd. (Ikke pr. år)Dersom du f.eks. er syk fredag, så kan du ikke bruke engenmeldingen videre på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.