caprice Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 En bekjent som er farmasøyt anbefalte veldig serumet og nattkremen til Boots - No7. Noen som har prøvd dette og er godt fornøyd? Evt annen nattkrem etc som ikke er totalruin for privatøkonomien? Har nettopp bikka 40 og innsar at huden ikke er som for 10 år siden..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Decleor er jo et godt merke. Bestiller du på www.feelunique.com er det ganske billig (vet ikke hva du mener med å ruinere økonomien), og man får igjen det man evt måtte betale i moms og tollgebyr. 0 Siter
Gjest guiik Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Jeg har brukt serumet og endte opp med å se ut som en tenåring med tanke på antall kviser jeg fikk av det. Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder 0 Siter
Gjest har jeg det Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Jeg har brukt serumet og endte opp med å se ut som en tenåring med tanke på antall kviser jeg fikk av det. Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder Jeg har også opplevd å få mer kvisete hud av den. Så lenge jeg ikke smører meg i T- sonen, går det bra. Jeg bruker den på kinnene fortrinnsvis, for der trenger jeg en ekstra kur i blant. 0 Siter
nick Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Over 40? da er det stort sett bare vinkelsliper og grovt sandpapir som hjelper. Du får det på nærmeste jernvarehandel. 0 Siter
Gjest guiik Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Jeg har også opplevd å få mer kvisete hud av den. Så lenge jeg ikke smører meg i T- sonen, går det bra. Jeg bruker den på kinnene fortrinnsvis, for der trenger jeg en ekstra kur i blant. Jeg fikk et par som utviklet seg til "byllelignende saker" på kinnet ned mot haken. Har arr etter den ene enda. Så her slo det til andre steder enn i t-sonen dessverre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Over 40? da er det stort sett bare vinkelsliper og grovt sandpapir som hjelper. Du får det på nærmeste jernvarehandel. Slemming! Dessuten tar du helt feil - skjønnhetskremer hjelper! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Jeg har brukt serumet og endte opp med å se ut som en tenåring med tanke på antall kviser jeg fikk av det. Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder ''Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder ;)'' Haha ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.