Gå til innhold

Noen som har prøvd No7 Lift and Firm fra Boots?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent som er farmasøyt anbefalte veldig serumet og nattkremen til Boots - No7. Noen som har prøvd dette og er godt fornøyd? Evt annen nattkrem etc som ikke er totalruin for privatøkonomien? Har nettopp bikka 40 og innsar at huden ikke er som for 10 år siden.....

candyqueen_83
Skrevet

Decleor er jo et godt merke. Bestiller du på www.feelunique.com er det ganske billig (vet ikke hva du mener med å ruinere økonomien), og man får igjen det man evt måtte betale i moms og tollgebyr.

Skrevet

Jeg har brukt serumet og endte opp med å se ut som en tenåring med tanke på antall kviser jeg fikk av det. Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder ;)

Gjest har jeg det
Skrevet

Jeg har brukt serumet og endte opp med å se ut som en tenåring med tanke på antall kviser jeg fikk av det. Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder ;)

Jeg har også opplevd å få mer kvisete hud av den. Så lenge jeg ikke smører meg i T- sonen, går det bra. Jeg bruker den på kinnene fortrinnsvis, for der trenger jeg en ekstra kur i blant.

Skrevet

Over 40? da er det stort sett bare vinkelsliper og grovt sandpapir som hjelper.

Du får det på nærmeste jernvarehandel.

Skrevet

Jeg har også opplevd å få mer kvisete hud av den. Så lenge jeg ikke smører meg i T- sonen, går det bra. Jeg bruker den på kinnene fortrinnsvis, for der trenger jeg en ekstra kur i blant.

Jeg fikk et par som utviklet seg til "byllelignende saker" på kinnet ned mot haken. Har arr etter den ene enda. Så her slo det til andre steder enn i t-sonen dessverre.

Gjest Elextra
Skrevet

Over 40? da er det stort sett bare vinkelsliper og grovt sandpapir som hjelper.

Du får det på nærmeste jernvarehandel.

Slemming!

Dessuten tar du helt feil - skjønnhetskremer hjelper! :D

candyqueen_83
Skrevet

''Mulig man da kan si at det funker, med tanke på at min alder er langt fra tenåringsalder ;)''

Haha ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...