Gå til innhold

Lommemannen

Anbefalte innlegg

Gjest Selbumannen
Skrevet

Husk Bjugn-saken når dere leser anklagene mot han i avisa.

Gjest best wishes
Skrevet

Han i Bjugn var vel ikke mistenkt for over hundre overgrep?

Min sympati i denne saken går til familien hans som er helt uskyldige oppi det hele. De må ha det jævlig.

Skrevet

Han i Bjugn var vel ikke mistenkt for over hundre overgrep?

Min sympati i denne saken går til familien hans som er helt uskyldige oppi det hele. De må ha det jævlig.

Absolutt. Men håper de får masse sympati også.Alle skjønner jo at det ikke er de som har gjort noe galt.

Skrevet

På samme måte som man ikke skal være naiv å ikke tro at noe slikt kan skje, skal man heller ikke bikke for langt andre veien å nekte for at det vil forekomme overgrep.

Skrevet

Eh... Han her har jo innrømmet mange av disse overgrepene da du! Det gjorde aldri Hammern!

Gjest best wishes
Skrevet

Absolutt. Men håper de får masse sympati også.Alle skjønner jo at det ikke er de som har gjort noe galt.

De vil nok få sympati tror jeg, men jeg tror en stor del av menneskene rundt dem vil trekke seg unna, rett og slett fordi de ikke vet hva de skal si eller mene. De hadde nok fått mer sympati om faren og eksmannen hadde dødd fra dem.

vet ikke hva jeg hadde gjort eller tenkt dersom det viste seg at min far var en notorisk overgriper og ble forsidestoff i VG. Den situasjonen klarer jeg ikke å se for meg.

Skrevet

De vil nok få sympati tror jeg, men jeg tror en stor del av menneskene rundt dem vil trekke seg unna, rett og slett fordi de ikke vet hva de skal si eller mene. De hadde nok fått mer sympati om faren og eksmannen hadde dødd fra dem.

vet ikke hva jeg hadde gjort eller tenkt dersom det viste seg at min far var en notorisk overgriper og ble forsidestoff i VG. Den situasjonen klarer jeg ikke å se for meg.

Nei, det blir nok traumatisk. Håper de får god hjelp.

Skrevet

Erik Andersen har innrømmet flere tilfeller av overgrep, og det foreligger også DNA-bevis i noen av sakene. Hvordan kan du sammenligne dette med Bjugn-saken?

Skrevet

Ikke sammenlignbart i det hele tatt. Ulf Hammern innrømmet aldri noe, han hevdet hele tiden at han var uskyldig. Mens Lommemannen på sin side har innrømmet flere av overgrepene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...