Gå til innhold

Svineinfluensa - har jeg det??

Anbefalte innlegg

Gjest Svineguri
Skrevet

Hei!

Lurer på om noen kan gi meg et svar på om de tror jeg har svineinfluensa. På fredag kom det kastet på meg. Plutselig følte jeg meg syk i kroppen og værket litt i leddene. Natt til lørdag våknet jeg av helt tett pust som ved falsk krupp. Fikk nesten ikke puste hele natta. Siden fredag har jeg værket i kroppen mest øverste del, hatt feber rundt 38 grader, hoste og tett pust samt snørrete. Er oppe en del og ligger en del. Er det svineinfluensa?

Skrevet

Synes du skal ta en telefon til legen din jeg. Så får du svar som du kan forholde deg til, sykmelding hvis du trenger det osv.

Selv om det nok "synses" litt på legekontorene rundt om også, så får du beskjed om retningslinjer og vet hva du skal forholde deg til, slippe og ligge hjemme å lure:-)

God bedring!

Gjest Svineguri
Skrevet

Synes du skal ta en telefon til legen din jeg. Så får du svar som du kan forholde deg til, sykmelding hvis du trenger det osv.

Selv om det nok "synses" litt på legekontorene rundt om også, så får du beskjed om retningslinjer og vet hva du skal forholde deg til, slippe og ligge hjemme å lure:-)

God bedring!

Jeg ringte til legekontoret for å få tatt blodprøve, men de gjorde ikke det da laboratoriene er sprengt. Han sa at ja det kan være det så hold deg hjemme. Er jo dumt hvis det ikke er det da.....men men hva skal man gjøre..... :)

Skrevet

Jeg ringte til legekontoret for å få tatt blodprøve, men de gjorde ikke det da laboratoriene er sprengt. Han sa at ja det kan være det så hold deg hjemme. Er jo dumt hvis det ikke er det da.....men men hva skal man gjøre..... :)

Det høres jo uansett ikke ut som du er i form til å gå på jobben...?

Skrevet

Det er akkurat det som er litt kinkig:-) Man vet ikke fordi de ikke tester i utgangspunktet friske folk..

Men får du det senere, er det IKKE det du har nå;-)

Gjest J.R.-07
Skrevet

Det er akkurat det som er litt kinkig:-) Man vet ikke fordi de ikke tester i utgangspunktet friske folk..

Men får du det senere, er det IKKE det du har nå;-)

Kan desverre få det flere ganger.

Gjest J.R.-07
Skrevet

Synest at du har alle symptomer på svineinfluensa, bortsett fra det med snørra( som vel ikke bruker å være der, men finnes sikkert unntak).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...