Gå til innhold

Til dere som ikke spiser frossen-pizza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde heller tatt en biff. Eller aller helst fisk.

Gjest Bee orchid
Skrevet

Selvsagt ikke.

Neivel. Trodde dere var fantatiske jeg :)

Skrevet

Fantatiske?

Betyr det "fantastiske" eller "fanatiske"? Satser på det første. For i kveld kjeder jeg meg virkelig og tar meg i å svare på det meste her inne. Venter bare så innmari på at denne uka skal gå over, at jeg kunne omså ha spist Grandiosa om noen hadde fått timene til å rase avgårde.

Gjest majas mamma
Skrevet

Sulter ikke ihjel så lenge det finnes mye godt i knekkebrød. Frossenpizza er forresten en ganske sjelden variant hos oss.

Annonse

Gjest Bee orchid
Skrevet

Fantatiske?

Betyr det "fantastiske" eller "fanatiske"? Satser på det første. For i kveld kjeder jeg meg virkelig og tar meg i å svare på det meste her inne. Venter bare så innmari på at denne uka skal gå over, at jeg kunne omså ha spist Grandiosa om noen hadde fått timene til å rase avgårde.

Hehe sorry, mente "fanatiske". En grandiosa med ekstra Jarlsberg-ost er nam nam ja God fornøyelse :)

Skrevet

Fantatiske?

Fantatiske -> Også kjent fra Lillebjørn Nilsens sang "Fanta tisk(e) Beate... "?

Eller at det er en fandenivoldsk greie ("fa'n ta"-tiske)?

Eller at det handler om tisking og hvisking med Fanta i munnen?

*kommer ikke på fler*

Gjest Bee orchid
Skrevet

Sulter ikke ihjel så lenge det finnes mye godt i knekkebrød. Frossenpizza er forresten en ganske sjelden variant hos oss.

Knekkebrød? Er ikke krig nå vel? ;)

Skrevet

Jeg spiser frossenpizza svært, scært sjelden, men det er ikke pga prinsipp, men fordi jeg ikke synes det er spesielt godt.

Men den derr Dr Oetker med mozarella er faktisk ganske god, så det kan hende jeg spiser det en gang eller tre i halvåret.

Junior er forresten ganske glad i Big One Classic, og jeg scorer poeng en gang i blant ved å lage det som "snack" til han & kompiser på besøk en helgedag;-) Da blir det bare mat på gutta og ikke på mor, hvilket jeg ikke er lei meg for:-)

Skrevet

Fantatiske -> Også kjent fra Lillebjørn Nilsens sang "Fanta tisk(e) Beate... "?

Eller at det er en fandenivoldsk greie ("fa'n ta"-tiske)?

Eller at det handler om tisking og hvisking med Fanta i munnen?

*kommer ikke på fler*

:)

Jeg tror egentlig at du også kjeder deg i kveld, morsan! Men en lite Jäger på en onsdagskveld gjør susen. I tillegg til diskusjoner om frossenpizza, torv og mer alvorlige tema.

Skrevet

Jeg tror egentlig at du også kjeder deg i kveld, morsan! Men en lite Jäger på en onsdagskveld gjør susen. I tillegg til diskusjoner om frossenpizza, torv og mer alvorlige tema.

Jäger er jeg nok ikke så glad i. Men vurdere å ta meg et glass hvitvin etterhvert - tørr, om ikke tørrvittig;-)

Gjest Bee orchid
Skrevet

Jeg spiser frossenpizza svært, scært sjelden, men det er ikke pga prinsipp, men fordi jeg ikke synes det er spesielt godt.

Men den derr Dr Oetker med mozarella er faktisk ganske god, så det kan hende jeg spiser det en gang eller tre i halvåret.

Junior er forresten ganske glad i Big One Classic, og jeg scorer poeng en gang i blant ved å lage det som "snack" til han & kompiser på besøk en helgedag;-) Da blir det bare mat på gutta og ikke på mor, hvilket jeg ikke er lei meg for:-)

Jeg skjønner. Ser for meg at du ligger å sulter ihel mens sønnen din koser seg med Big One Classic (ikke min favoritt da. For mye deig og lite smak).

Annonse

Gjest Bee orchid
Skrevet

Hehe godt sagt!

Skrevet

Den dagen det kun finnes frossenpizza å stille sulten med så kommer jeg sikkert til å spise det!

Skrevet

Er det noen som spiser frossen-pizza? Er det ikke bedre å tine den først da? ;-)

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Men nå tviler jeg vel litt på at hvis det ble hungersnød her i landet, ville frysediskene være fulle av frossen-pizza;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg spiser det hvis noen serverer det, men ikke med den samme gleden som når jeg får hjemmelaga.

Gjest majas mamma
Skrevet

Knekkebrød? Er ikke krig nå vel? ;)

Knekkebrød er godt det. Spiser masse knekkebrød. Står valget mellom frossenpizza og knekkebrød ville jeg nok holdt på det siste.

Skrevet

Jeg skjønner. Ser for meg at du ligger å sulter ihel mens sønnen din koser seg med Big One Classic (ikke min favoritt da. For mye deig og lite smak).

''Big One Classic (ikke min favoritt da. For mye deig og lite smak).''

Den smaker bare salt. Æsj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...