Gå til innhold

lyst å finne meg mann fra kypros

Anbefalte innlegg

Gjest cyprus dreams
Skrevet

er det vanskelig å finne mann på kypros?

er så forelsket i det folkeslaget, syns de er utrolig vakre og sjarmerende..

jeg trodde jeg fant en, men han var bare ute etter sex og hadde dame fra før, viste det seg...

har lyst til å gå på reiselederskole bare for å få muligheten til å bo og arbeide på kypros for å finne mann der...

eller kjøpe meg leilighet der når jeg får råd om et par år...

er det noen som kjenner noen med kypriotiske menn, hvordan fungerer det?

er det store kulturforskjeller?

virker som det er mer godtatt der å ha elskerinner på en måte...

men det er jo de som syns sånt er ok i norge også...

Skrevet

Ta en tur innom datingsider da, og se om du kommer i kontakt med noen der? Man kan vel spesifisere søkene sine der...

match.com, findadate.com, lycos.com... er utallige slike sider...

Skrevet

Er ikke enig med deg. De mest sjarmerende menn finner du i Iran. De har du livet ut om du vil lever under deres regime.

Gjest Man trenger ikke å reise langt
Skrevet

Personlig opplever jeg store kulturforskjeller med min mann som er nordlænding. Det værste er at jeg er nordlænding selv også.

Gjest hvorfor ikke en nordmann?
Skrevet

Jeg drømte om en trønder - og endte opp med det! Juhuu! Lucky me :-) Det funker som bare rakker'n. Trenger ikke å dra til utlandet for å finne stødige mannfolk. Fin er'n også, ansvarsbevisst, flink til alt og tar vare på sin kone :-)))

Gjest presisering
Skrevet

Jeg drømte om en trønder - og endte opp med det! Juhuu! Lucky me :-) Det funker som bare rakker'n. Trenger ikke å dra til utlandet for å finne stødige mannfolk. Fin er'n også, ansvarsbevisst, flink til alt og tar vare på sin kone :-)))

Så etter ett år på halv TU og halv uføretrygd, så kan en tjene 1 g i tillegg?

Gjest presisering
Skrevet

Sorry. Det ble postet feil.

Skrevet

Personlig opplever jeg store kulturforskjeller med min mann som er nordlænding. Det værste er at jeg er nordlænding selv også.

lol

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har bodd på Kypros i 3 måneder. Jobbet der... Mannfolka der er ja,-veldig sjarmerende, men 90% av dem er noen bedragere. Det er liskom allmennt greit at mannen har en kjæreste i smug i tillegg til kone. Jeg ble sjekket opp av MANGE menn der nede, som hadde både kone og barn og hele pakken, til og med menn jeg ble kjent med som virka kjempe hyggelige og pålitelige. Alle viste seg å være ute etter sex... Fikk inntrykk av at de ser litt ned på damer. Litt sånn bruk og kast mentalitet. Det er ikke vanskelig å finne seg en kyprioter. Og de ELSKER norske kvinner. MEN kvinnesynet deres er ikke helt fantastisk for å si det sånn....

Skrevet

Du burde begynne å snakke svensk, for da kan du si at du ønsker deg en mann fra "Cypern". Det er jo fonetisk ganske likt "Super'n", og da burde det gå mye lettere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...