Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 For noen år tilbake ramlet jeg over en jobbannonse med en stilling jeg vurderte å søke på, om ikke annet for å ha det på CVen som ice breaker på senere jobbintervjuer... ;-) Yrke: Kontaktlinsetilpasserassistent (sic) Noen bedre?? =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Overbuljongterningpakkmesterassistent. ;o) 0 Siter
Gjest ingen tillit Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Uff nei - jeg ville ha flyttet hvis jeg var henne, og passet på som en smed for å se om han forfulgte henne - da kunne hun politianmeldt ham. Det der hørtes skummelt ut. 0 Siter
Gjest hhe Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Uff nei - jeg ville ha flyttet hvis jeg var henne, og passet på som en smed for å se om han forfulgte henne - da kunne hun politianmeldt ham. Det der hørtes skummelt ut. bomma litt nå? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Overbuljongterningpakkmesterassistent. ;o) *haha* 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 leste et sted at jo lengre tittelen var , jo mindre viktig var jobben. Fikk et avslag fra en prosjektresultatsjef. Det var en artig tittel, hva gjør man egentlig da? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 leste et sted at jo lengre tittelen var , jo mindre viktig var jobben. Fikk et avslag fra en prosjektresultatsjef. Det var en artig tittel, hva gjør man egentlig da? Prosjektresultatsjef - ja, der kom det en ny :-) 0 Siter
Gjest ingen tillit Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 bomma litt nå? ;-) Oj!!! Var det HER det svaret mitt havnet?! Jeg lurte på hvor det var blitt av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.