Gå til innhold

Ellen DeGeneres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser dette programmet?

Jeg har nylig begynt å gjøre det, for det passer så greit inn med tidspunktet for trening, og der er det jo tv-skjermer på treningsapparatene ;)

Hva er greia med denne dansinga hennes i hvert eneste program? Er jeg helt treig, eller skal det være morsomt eller noe sånt?

Skrevet

"Since the show's debut, DeGeneres has segued from her opening monologue by doing a dance. The dancing proved to be extremely popular with viewers, and has since progressed to a segment where DeGeneres dances into the audience, sometimes borrowing a coat or purse from someone's chair, and taking it with her. She has also featured a segment in which people teach her new dance moves. During the early 2006 season, Ellen shortened her dance routine and did not go through the audience, making more time for segments. Upset fans sent thousands of e-mails to Ellen as a result of this, and the dancing resumed as usual a few days later. One of her most famous dance moves is dancing over the table, and although she does not do it every day, it is a recurring theme."

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ellen_DeGeneres_Show

Mao, en intern greie mellom henne og fansen hennes :-)

Skrevet

"Since the show's debut, DeGeneres has segued from her opening monologue by doing a dance. The dancing proved to be extremely popular with viewers, and has since progressed to a segment where DeGeneres dances into the audience, sometimes borrowing a coat or purse from someone's chair, and taking it with her. She has also featured a segment in which people teach her new dance moves. During the early 2006 season, Ellen shortened her dance routine and did not go through the audience, making more time for segments. Upset fans sent thousands of e-mails to Ellen as a result of this, and the dancing resumed as usual a few days later. One of her most famous dance moves is dancing over the table, and although she does not do it every day, it is a recurring theme."

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ellen_DeGeneres_Show

Mao, en intern greie mellom henne og fansen hennes :-)

Hehe... jasså... jeg er ingen fan enda, men jeg har litt sansen for dama likevel! Akkurat nå snakker hun med Zac Efron fra Hannah Montana. Fy søren for en fin fyr - han kommer til å bli damenes store yndling når han vokser til! ;)

Skrevet

Hehe... jasså... jeg er ingen fan enda, men jeg har litt sansen for dama likevel! Akkurat nå snakker hun med Zac Efron fra Hannah Montana. Fy søren for en fin fyr - han kommer til å bli damenes store yndling når han vokser til! ;)

Du kan også se Zac Efron spille i "Hairspray" fra 2007 (?).

Skrevet

Synes i grunnen han er ganske snacksy nå også, jeg *rødme*...

Skrevet

*Haha*

Enig med deg! Hadde jeg vært fjortiss nå, så hadde jeg garantert tapetsert hele rommet med bilder av han ;)

Gjest me et moi
Skrevet

Første leste jeg "hun" og trodde det var Ellen du var keen på ;)

hihi

Skrevet

Han er nydelig, ja.. :o)

Skrevet

Første leste jeg "hun" og trodde det var Ellen du var keen på ;)

hihi

He, he - joda, hun er jo litt kuul, men jeg svinger nok den andre veien :)

Skrevet

*Haha*

Enig med deg! Hadde jeg vært fjortiss nå, så hadde jeg garantert tapetsert hele rommet med bilder av han ;)

Ja, gjett!!! Tror ikke mannen min hadde blitt like begeistret om jeg hadde tapetsert soverommet vårt med bilder av ham... ;)

Skrevet

Ja, gjett!!! Tror ikke mannen min hadde blitt like begeistret om jeg hadde tapetsert soverommet vårt med bilder av ham... ;)

Hehe, samme her - og jeg tror egentlig tolvåringen her i huset hadde protestert krafftig også *fnis*

Skrevet

Hehe, samme her - og jeg tror egentlig tolvåringen her i huset hadde protestert krafftig også *fnis*

Hun som snart blir 10 her, synes også det er litt merkelig at mor synes Zac er søt. For det synes nemlig hun også ;)

Fniiiis :):)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...