Gå til innhold

Jeg sorterer og kaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sortert og kasta masse de siste dagene, og fortsetter gjennom helga med uforminsket styrke. Et lass er allerede avlevert på fyllinga, noe er sortert og gitt videre til de som kan ha bruk for det. Og jeg må nok kjøre dit en gang til over helga...

Hjelpes, hva man samler på! ;-)

*puh*

Skrevet

Jeg har slike runder innimellom jeg også og det er kjempedeilig! Som du sier - det er utrolig hva man samler på! :o)

Om du har servise i denne duren som skal kastes så tar jeg gjerne imot:

http://cache.finn.no/mmo/1/186/446/01_496946433.jpg *Hehe*

Hehe! Jeg har desverre ikke kommet over slikt servise i min samling av hummer og kanari ;-) Her er det mest rot, skrot, ting som aldri tåler dagens lys, gamle klær, fravokste og utslitte gensere etter ungene. for ikke å snakke om en hel bærepose med sokker som var godt brukt/for små.

Jeg må kjøpe et nytt lass med ullmax-sokker...

Skrevet

Vi har også hatt et raid - i garasjen og i utebodem, og har kastet, gitt bort og solgt en masse den siste uka.

Finn er grei å ha :-)

Skrevet

Vi har også hatt et raid - i garasjen og i utebodem, og har kastet, gitt bort og solgt en masse den siste uka.

Finn er grei å ha :-)

Det er så godt å få det gjort! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253954665' post='4218694]

Det er så godt å få det gjort! :-)

Det tok ti minutter fra vi la ut pulken på Finn til den var solgt :-)

Og en del leker som aldri ble brukt, ble gitt bort - og den gamle sykkelen til mannen min ble solgt for 400 kr (kjøperen kjørte 7 mil for å hente den!) osv

Reiseseng og en sportstrille er ikke solgt ennå. Men det var deilig å få det bort ja!

Det var svigermor som fikk fart på sakene :-)

Skrevet

Det tok ti minutter fra vi la ut pulken på Finn til den var solgt :-)

Og en del leker som aldri ble brukt, ble gitt bort - og den gamle sykkelen til mannen min ble solgt for 400 kr (kjøperen kjørte 7 mil for å hente den!) osv

Reiseseng og en sportstrille er ikke solgt ennå. Men det var deilig å få det bort ja!

Det var svigermor som fikk fart på sakene :-)

Ja, det er jo greit å kunne få igjen noen kroner for alt som blir stående også! Finn.no er genialt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...