Gå til innhold

Kanaloppdatering på Canal Digital - vill dekoder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Canal Digital har foretatt en kanaloppdagering og dekoderen min har søkt opp automatisk og alt skulle være vel og bra. Men nå står dekoderen og slår seg av og på hele tiden! Det er ikke mange sekunder mellom hver gang og det er temmelig irriterende for å si det mildt!

Tok strømmen på den isted, men må vel la den stå uten strøm litt lenger kanskje. Andre forslag?

Skrevet

Hvis det ikke retter seg om du har hatt den frakoblet noen minutter synes jeg det er på sin plass å ringe Canal Digital sin kundeservice jeg. Kan hende dekoderen må skiftes ut...

Skrevet

Hvis det ikke retter seg om du har hatt den frakoblet noen minutter synes jeg det er på sin plass å ringe Canal Digital sin kundeservice jeg. Kan hende dekoderen må skiftes ut...

Har ringt dem og traff en hyggelig svenske. :o) Han prøvde hjelpe meg ved å nullstille dekoderen til fabrikkinstillingene uten at det hjalp det spøtt. Hører vel fra dem over helgen og får en ny håper jeg. Inntil videre ser jeg på tv rett via antenna igjen.

Gjest majas mamma
Skrevet

Ringe Canal Digital for å skifte ut dekoderen er ikke bare, bare skal jeg si deg. Vi gikk nylig over fra Viasat til Canal Digital og har aldri opplevd så mye krøll. Først fikk vi kke søkt inn kanalene, så damåtte det komme en mann å ordne for oss. Han skjønte ikke helt hva som var feilen så han styra lit rundt og plutselig funka det. Helt til han hadde gått, for da mista vi plutselig mange kanaler igjen. Ringt CD igjen, og de sendte ett nytt hode. Det funka greit i sånn et døgn. Så fant in mann ut at det måtte være dekoderen det måtte være noe galt med. Men det var lettere sagt enn gjort. Den "hyggelige" mannen i andre enden burde tydligvis tatt ett kurs i kundebehandlig. Det endte opp med at han forlangte at vi måtte prøve ekoderen på ett annet anlegg før de ville ta den tilbake. Spurte den "hyggelige" om han virkelig mente at vi skulle springe rundt til naboene for å prøve vårt anlegg hos dem, og det gjorde han. I fullt alvor. Så nå sitter vi fremdeles med en tv som bare tuller, og er snart kunder hos Viasat igjen.

Skrevet

Ringe Canal Digital for å skifte ut dekoderen er ikke bare, bare skal jeg si deg. Vi gikk nylig over fra Viasat til Canal Digital og har aldri opplevd så mye krøll. Først fikk vi kke søkt inn kanalene, så damåtte det komme en mann å ordne for oss. Han skjønte ikke helt hva som var feilen så han styra lit rundt og plutselig funka det. Helt til han hadde gått, for da mista vi plutselig mange kanaler igjen. Ringt CD igjen, og de sendte ett nytt hode. Det funka greit i sånn et døgn. Så fant in mann ut at det måtte være dekoderen det måtte være noe galt med. Men det var lettere sagt enn gjort. Den "hyggelige" mannen i andre enden burde tydligvis tatt ett kurs i kundebehandlig. Det endte opp med at han forlangte at vi måtte prøve ekoderen på ett annet anlegg før de ville ta den tilbake. Spurte den "hyggelige" om han virkelig mente at vi skulle springe rundt til naboene for å prøve vårt anlegg hos dem, og det gjorde han. I fullt alvor. Så nå sitter vi fremdeles med en tv som bare tuller, og er snart kunder hos Viasat igjen.

Jeg har aldri opplevd problemer med Canal Digital, har ikke parabol da, men kabel-tv + internett. Har fått nytt modem en gang, tok bare noen få dager fra jeg ringte til modemet kom i posten og regner med det samme skjer med dekoderen nå. Gikk veldig greit å komme gjennom på kundetelefonen i går kveld også.

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg har aldri opplevd problemer med Canal Digital, har ikke parabol da, men kabel-tv + internett. Har fått nytt modem en gang, tok bare noen få dager fra jeg ringte til modemet kom i posten og regner med det samme skjer med dekoderen nå. Gikk veldig greit å komme gjennom på kundetelefonen i går kveld også.

Kanskje vå kundebehandler hadde kranglet med kona før han gikk på jobb. Han var iallefall verken hyggelig eller høflig. Sendte til og med et brev, som vi fikk i posten hvor det stod svart på hvitt at vi SKULLE prøve dekoderen på et annet anlegg før vi ringte igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...