Gå til innhold

Ukens kupp på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææsj! Den var direkte ekkel.

Og jeg slutter aldri å forundre meg over hvorfor folk ikke i det minste snur bildene riktig vei før de legger dem ut på nettet...

Skrevet

Ææææsj! Den var direkte ekkel.

Og jeg slutter aldri å forundre meg over hvorfor folk ikke i det minste snur bildene riktig vei før de legger dem ut på nettet...

Enig

Gjest annlovinda
Skrevet

Også den prisen da - 2700 for en gammel stygg kaktus. Så direkte ekkel ut. Er vel ingen som vil kjøpe den?????

Gjest majas mamma
Skrevet

Unik og spesiell er den nok, men ikke SÅ spesiell at jeg vil gi 2700 kr for den! Og så den rustningen da! Ha, ha. Unnskyld at jeg spør, men hva søker dere egentlig på for å finne alle disse idiotiske tingene som folk tror de skal tjene penger på????????

Skrevet

Unik og spesiell er den nok, men ikke SÅ spesiell at jeg vil gi 2700 kr for den! Og så den rustningen da! Ha, ha. Unnskyld at jeg spør, men hva søker dere egentlig på for å finne alle disse idiotiske tingene som folk tror de skal tjene penger på????????

Tipper de bare ser på det nyeste som har kommet inn.

Skrevet

Grøss og gru.

Folk må jo være dumme. Men skulle ikke forundre meg om det er en idiot med samlemani som kjøper den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...